מייבש כביסה ללא צינור |
נושא התלונה: |
יום שישי 08 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
דרך בר יהודה 147 נשר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, קניתי מייבש כביסה של מילר, קיבלתי אותו הביתה, נאמר לי דרך מחסני חשמלי שהשירות ללא תשלום, כעבור מספר ימים הגיע טכנאי שירות, פתאום הוא ראה שאין צינור שרשור, הוא אמר לי לשלם 100 שקל ו"מחר אני אביא לך את הצינור" הוא קיבל את הכסף ונעלם, דרך חברת השירות מזור אין אפשרות לקבל את הצינור, התקשרתי למחסני חשמל, נאמר לי שזה בדואר אוויר לחכות יומיים בבית, אני עם שתי תינוקות יושבת ומחכה יומיים כשאני חולה ואפילו לקופת חולים לא יכולה ללכת, בינתיים אין צינור והמייבש עומד סתם בבית, אין למי לפנות, כל אחת במחסני חשמלי מעבירה אותי למישהי אחרת, לוקחת מספר טלפון והמנהלת לא חוזרת, אני רותחת מעצבים, מה אני יכולה לעשות? שילמתי 1000 ש"ח ועוד 200 ש"ח לחשמלאי ועוד 100 ש"ח על שירות שלא קיבלתי ואין צינור שרשור ואין טיפול. אני מחכה מאוד לטיפול במצב, למי אני יכולה עוד לפנות כדי להביע את הכעס הנורא שיש לי על הטיפול שלהם?
|
|
|
|
|