פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות, כאוס, זלזול וצפיפות נושא התלונה:
שירלי שירלי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.2.08 אני ובעלי הגענו אל חנות מחסני חשמל הממוקמת בתלפיות, ירושלים. הגענו במטרה לרכוש טלויזיה. הגענו והיה מבחר נחמד מאוד אבל לא היה אף אחד שהתייחס אלינו. ממש מול הכניסה ישבו על ארגזים מספר בחורים עם חולצות לבנות וסרטים על הצוואר עליהם כתוב "מחסני חשמל". הם צחקקו בינהם ולא התייחסו ללקוחות. היה רק אדם אחד שהתייחס לזוג שהתעניין לגבי טלויזיה (בחור בשם ירון). המתנו בסבלנות עד שיתפנה אך לאחר כעשר דקות החלטנו לחפש מישהו אחר במטרה לשאול אותו את המחיר על טלויזיה של סמסונג 21 אינץ' שרק עליה לא היה מחיר. ביקשנו מאחד הבחורים שישבו על הארגזים במרכז החנות לעזרה אך הוא שלח אותו בתנועת יד לא נעימה אל כיוון הטלויזיות ואמר "לכו לשם ידאגם לכם". אמרתי לו שלא מתייחסים אלינו שם והוא אמר בזלזול שאנחנו לא מחכים בסבלנות! חזרנו לעמדת הטלויזיות וחיכינו עד שירון התפנה ואז שאלנו אותו למחיר הטלויזיה. הוא ענה שמחיר הטלויזיה 990 ומיד נעלם מבלי שהתאפשר לנו לשאול שאלות בכלל. היות והמחיר היה הגיוני החלטנו כן לרכוש את הטלויזיה וביקשנו ממנו זאת. הוא שלף פתקית, רשם את הדגם, המחיר ושמו ואמר לנו שבקופה ידאגו לנו.
פנינו אל הקופה וכל העמדות היו תפוסות. המתנו בסבלנות כאשר המוכרות התחילו להתדיין עם אחד העובדים לגבי הזמנת פיצה. חיכינו וחיכינו ואז אחת העובדות האחרות התחילה לשוחח עם הקליינטית מולה על השיער שלה ועל החומרים בהם היא משתמשת לקבלת ברק או תלתלים... בזמן ההמתנה נזכרתי שאחד ממכריי ביקש ממני לברר עבורו מחיר של מכשיר חשמלי וכשפניתי אל העובדים שעמדו במקום, גם הוא זרק את היד לעברי, מלמל משהו כמו "לא עכשיו חכי דקה" ונעלם. לאחר חמש דקות חזר, הביט בי וראה שאני מחכה לתשובה ממנו ואיזושהי התייחסות אך הוא המשיך ללכת כיוון שדאג לקבל הזמנות פיצה מכל אחד מהעובדים. המתנו בעמידה במשך לפחות 20 דקות ונמאס לנו לחלוטין. אנו זוג צעיר ויש לנו סבלנות. אנו גם לא נוטים להתלונן ואני לא חושבת שמעולם הגשנו תלונה קודם לכן. הסיבה היחידה לתלונה זו היא מכלול ההתנהגויות של כל העובדים בהם נתקלנו אמש. כולם הביטו בזלזול, הגיבו בתנועות בוטות שלא במקום. אני לא חושבת שרמת העובדים באותו ערב מתאימה לרמה שמצפים למצוא ברשת מפורסמת כמו מחסני חשמל. כל כך כעסנו שעזבנו את המקום והגענו לסניף של "ליאור" שם רכשנו את אותו הטלויזיה. אומנם במאה שקלים יותר אבל לפחות יצאנו משם בחיוך, בהרגשה שאנחנו יודעים מה אנחנו קונים, שהקשיבו לנו ושאם יהיו תקלות, יש עם מי לדבר. אנחנו חושבים שמחסני חשמל צריכים להתבייש על התפקוד הלקוי אמש ואני מקווה שמדובר בעניין חד פעמי. יצאנו משם בהרגשה נוראית.
עלבון סוג הנזק :
שיפור רמת העובדים. מי שלא רוצה לעבוד במוצ"ש, שלא יעבוד. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה