פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השרות הלקוי של מחסני חשמל כלפי. ומעלליו... נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קניג כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה משנה קניתי נגן ממחסני חשמל. לאחר שבוע כפתור הנגן נסדק (ללא כל שבר או נפליה) כמו כן הנגן היה איטי מאוד והתגלו בו עוד בעיות רבות. מסרתי את הנגן לסניף מחסני חשמל ממנו הוא נקנה. הנגן היה שם למעלה מחצי שנה. כשהייתי מתקשר לשאול האם התיקון מבוצע הם היו מפנים אותי "לספק", הספק היה מפנה אותי בחזרה לחנות וכך הלאה, לאחר ששה חודשים הם התקשרו והודיעו שהתקלות הנ"ל אינן במסגרת האחריות. הם ביקשות שאוסיף סכום כסף גדול ואז יתקנו לי אותו. או שאוסיף סכום הרבה יותר גדול ואקבל נגן חדש, אני כמובן סירבתי. קיבלתי מהם טלפון שאבו לאסוף את הנגן מהחנות פעמיים. פעמיים באתי במיוחד לבקשתם בכדי לקחת את הנגן אך הם איבדו אותו בשל "הבלאגן" הסורר בחנות. הם התנצלו ואמרו שיתקשרו אלי כאשר ימצאו אותו, במשך שנה לא קיבלתי מהם טלפון. כאשר יזמתי אליהם טלפון הנציגים בקו התבלבלו וחיפשו את הנגן אך לאחר חצי שעה של המתנה על הקו היה נשמע קולו של נציג השירות שמודיע לי: "לא מצאנו. אנו ניצור איתך קשר כשנמצא", מיותר לציין את הסבל הרב שנגרם לי בשל רשלנותם וחוצפתם של עובדי "מחסני חשמל" כלפיי, היום (08\02\19)הגעתי אל הסניף בדרישה שיביאו לי את הנגן. למרות שהם לא צילצלו אליי. לאחר "חיפושים של רבע שעה נמצא הנגן בחנות כשהוא לא מתוקן כלל. למרות האחריות עליו, לסיום ברכו אותי עובדי מחסני חשמל:"לך תתבע אותנו"! וזה כנראה מה שאעשה,
נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי של "מחסני חשמל" והתנצלות, פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה