פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מוצר פגום< נושא התלונה:
זילברשטין יובל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו רחובות כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-5 למרס קנינו שואב אבק LG בחנות. כאשר שאבתי את האבק נחלשה עוצמת השאיבה כעבור 5 דקות והשואב השמיע צפצופים והיה מלא באבק.
בחנות טענו שהמוצר בסדר והודיעו לי ששאבתי בלי שקית... (תמיד הצרכן לא בסדר - הוא טוב רק כשצריך לשלם). הסברתי שוב ושוב שהשואב לא שואב בעוצמה שהוא אמור לשאוב, וקיבלתי יחס מזלזל לתלונתי.
אינני מבינה מדוע עלי לשלם טבין ותקילין על מוצר פגום ומיד לשלוח אותו לתיקון.
ועגמת נפש סוג הנזק :
החלפת השואב החדש בשואב שאינו פגום מבלי לשלוח את השואב לתיקון!!! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה