|
|
|
|
|
|
קניית מוצר פגום< |
נושא התלונה: |
זילברשטין יובל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 16 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
צומת בילו רחובות |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-5 למרס קנינו שואב אבק LG בחנות. כאשר שאבתי את האבק נחלשה עוצמת השאיבה כעבור 5 דקות והשואב השמיע צפצופים והיה מלא באבק.
בחנות טענו שהמוצר בסדר והודיעו לי ששאבתי בלי שקית... (תמיד הצרכן לא בסדר - הוא טוב רק כשצריך לשלם). הסברתי שוב ושוב שהשואב לא שואב בעוצמה שהוא אמור לשאוב, וקיבלתי יחס מזלזל לתלונתי.
אינני מבינה מדוע עלי לשלם טבין ותקילין על מוצר פגום ומיד לשלוח אותו לתיקון.
|
ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת השואב החדש בשואב שאינו פגום מבלי לשלוח את השואב לתיקון!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|