|
|
|
|
|
|
טיפול גרוע וסחבת בלקוח שהחזיר מוצר לחנות עקב תקלה |
נושא התלונה: |
שרר שרר תמי מסיבסטה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 19 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סגולה פתח תקוה |
כתובת: |
פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני שאתם קונים כדאי שתזהרו. רכשתי שואב אבק עם אחריות ל3 שנים אחרי חודשיים הפסיק לעבוד. נתתי אותו לתיקון כבר למעלה מחודש אין התיחסות הולמת .הכסף אצלם והמוצר לא אצלי. כל אחד מפיל את האחריות על גוף אחר. בשבוע שעבר התקשרו אלי לבוא לאסוף את המוצר הגעתי והמוצר חזר לא מתוקן ובחוצפת המעבדה דרשו ממני תשלום של 400 שח עבור תיקון למרות שנאמר להם שאני לא אמורה לשלם.אני עדין מחכה לתשובה שהובטחה אתמול.אל תתקרבו.
|
700 שח ששלמתי מה אתם |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|