פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע אחרי קניה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף ינואר קניתי מקרר במחסני חשמל. אחרי חודשיים מדף אחד כבר נשבר.
על אותו מדף היו רק דברים קלים (לא בקבוקים). התקשרתי למחסני חשמל והם הפנו אותי ל מעבדה אב-אל שנותנת שרות לאחר קניה. נאמר לי שאני חייבת לשלם מחיר מלא בגין אותו מדף והם שולחים טכנאי והוא מביא את המדף. קבענו את התאריך אחרי שבדקו שמדף נמצא במלאי.
התקשרתי בבוקר אמרו לי שטכנאי בשם דניאל מגיע אלינו עם המדף. בעלי נסע מעבודה הביתה(טכנאי יכול להגיע רק בבוקר), כאשר הוא הגיע התקשרו ואמרו שטכנאי לא מגיע כי אין מדף.
התקשרתי שוב למעבדה, דיברתי עם דניאלה. היא אמרה שכנראה טכנאי אחר לקח את המדף בטעות והם מזמינים מדף אחר וזה יקח זמן. שאלתי כמה זמן זה יקח, אז דניאלה אמרה שאין לה שום מושג והיא לא יכולה לבדוק. במעבדה אב-אל קיבלנו שרות גרוע. אפילו לא התנצלו על המקרה. שרות אדיש. פניתי למחסני חשמל ונאמר לי שאין מה לעשות, אין מעבדה אחרת באיזור הצפון.
חבל שמחסני חשמל נותנים שרות דרך מעבדה אב-אל, כי זה פוגע בשם טוב שלהם.

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה