פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא הולם במכשיר מקולקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מערב ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 12/2/07 קניתי במחסני חשמל בראשון לציון
מכשיר רדיו טייפ/דיסק + USB מסוג ארטק 3821
שילמתי 329 ₪ עבור המכשיר, כולל תעודת אחריות למשך שנה.
במחצית השניה של השנה הדיסק התחיל לעשות בעיות:
פעם היה קורא דיסקים ופעם לא בלי שום חוקיות נראית לעין.
הבאתי את המכשיר למחסני חשמל פעמיים. שלחו אותו למעבדה.
ופעמיים הוא חזר בלי שום תיקון בטענה שהמכשיר דיסק עובד.
כמובן שברגע שעשיתי בדיקה אחרי החזרה מהמעבדה הוא עבד
אבל אחרי שהגעתי הביתה שוב התחילו הבעיות, וזה מהסיבה שפעם הוא עבד
ופעם לא.
בקיצור התנהל פה איזה מן הלוך וחזור שגבה ממני זמן יקר ונסיעות יקרות.
אין לי מה להוכיח אני לא בבית משפט, אבל אני יודע שהיום יש לי מכשיר בבית שלא קורא את הדיסקים באופן רציף ועקבי.
וזה שבמעבדה לא מאמינים לטענתי ובמקום להחליף את המכשיר, נותנים לי ללכת ולחזור בלי סוף,
ומנצלים את זה שהבעיה מופיעה אקראית זה לא הוגן.
ושוב אני אומר, אין לי אפשרות להוכיח כי המכשיר פעם קורא ופעם לא.
נכון להיום תוקף האחריות פג.

הטיפול מבחינתי במקרה שלי הוא לא הוגן ולא עונה על ציפיותי.
אני יודע שברשת כמו הום סנטר למשל למרות שהמבחר שם לא גדול כמו במחסני חשמל, הולכים הרבה יותר מול הלקוח ומאמינים לו.
לי לא משנה מה שם החברה שממנה קניתי את הרדיו טייפ, מבחינתי מחסני חשמל אחראיים.
והמעשה ההוגן יהיה להחליף לי את המכשיר במכשיר חדש.
מכתב זה נשלח בפקס למחסני חשמל בתאריך 24.3.08, אבל לא קיבלתי תשובה או תגובה כלשהיא מהם עד היום.

בברכה
דוד סידי
פלפון: 0528722281
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר חדש פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה