פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרועה עיקובים,חייתיות. נושא התלונה:
סקבירסקי ילנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המנור 2 חולון כתובת:
סניף חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי ברשת שואב אבק מדגם LG V281 מפני שלא היה במלאי חדשים ומהתצוגה לא רציתי אפילו שהם עלו פחות ניצטרחתי לשלם מראש והובטח לי שביום המחרת יחכה לי שואב אבק חדש, מה שלא קרה. כשבאתי לבטל את העיסקה החלו לשכנע אותי לא לבטל. לבסוף הגענו לקומפרומיס שמחר בבוקר יגיע אלי משלוח עם שואב האבק. חידדתי את דעתי שברצוני לקבל מוצר חדש כי שילמתי מחיר מלא!
וביום רביעי ה23.04.08 בעשר בבוקר בא המשלוח ונער המשלוחים בורח, ממש בורח! שפתחתי את הקופסא בפנים היה תוהו ובוהו!!! הכל היה מבולגן! כל השקיות פתוחות, השקית של הפילטר פתוחה, השואב אבק הפוך וכולו משופשף מלוכלך ובטביעות אצבע....הגלגלים מלוכלכים בצורה זוועתית! דבר שהראה לי שהמכשיר מהתצוגה. הבן שלי חולה באסטמה ובנוסף יש לו רגישות מאוד גבוהה לאבק דבר שמחייב אותי לעשות ניקיון בבית כל יום. ובגלל העיקוב הזה ארבעה ימים המסקן סבל.... בנוסף לכך פיספסתי כמה שעות עבודה ושעות למידה בקורסים לאנגלית!!!!
והדבר הכי חשוב נהרסה לנו חופשת פסח! אני כולי עצבים בגלל השירות הזיפט הזה!(פשוט אין מילה אחרות בשפתינו שתתאים) מה זה צריך ליהיות הובטח לי שואב אבק חדש לא מהתצוגה ומה קיבלתי? מה שלא רציתי ועוד בעיקוב של שלושה ימים! בזמן שה950 ש"ח היו אצלם בחשבון ואני לא קיבלתי תגמול אלא מריטת עצבים אם הם היו אצלי בחשבון ולא הייתי קונה את השואב אבק הזה היה לי לפחות קצת רווח מזה.
בתקווה לצדק ואיחולי הצלחה ילנה.
עוגמת נפש,בזבוז זמן ופסח הרוס סוג הנזק :
תגמול כספי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה