|
|
|
|
|
|
מכשיר שנמסר לתיקון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' עתיר ידע 1, כפר סבא |
כתובת: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.8.06 קניתי מיקרוגל בחנות החברה בירושלים. לאחר מספר חודשים המכשיר התקלקל ומסרתי אותו לתיקון ביום 2.5.07 בחנות החברה בכפר סבא. מאז אני מנסה לקבל אותו חזרה, אך כל פעם הם טוענים שאינם מוצאים לא את המכשיר ולא את טופס התיקון. התקשרתי אליהם למעלה מ 15 פעמים וגם הגעתי לחנות בפועל (כפי שמצויינת הערה בכתב ידה של הפקידה על טופס התיקון) כארבעה פעמים אך בינתיים אני למעלה מחצי שנה ללא מכשיר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
המכשיר + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|