פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מצלמת וידאו ללא אביזרים בארץ.. נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת קנינו מצלמת וידאו פנסוניק דגם sdr - h40
במטרה לטוס איתה לחו"ל ולתעד את הטיול שלי עם משפחתי
בעת הקנייה ציינו במפורש שהסוללה הקטנה שמגיעה עם האריזה מספיקה רק לשעת צילום וזה לא מספיק לימים ארוכים של טיול.

לפני ביצוע המכירה פניתי לנציג המכירות ואמרתי לו שאנו מעוניינים בסוללה נוספת למצלמה.
נציג המכירות אמר" אל תדאגו זה עניין של כמה ימים אני אדבר עם החברה ואחזור אליכם.."

לאחר שלושה ימים חזר אליי הנציג אחרי בירור ואמר לי שאין למצלמה סוללות כאלה בארץ.
התקשרתי לחברה שנותנת אחריות למצלמה - MDK והנציג שלה ענה לי אחרי ששאלתי לגבי סוללות למצלמה הזו ואני מצטט..
"לא יודע אני בעצמי מחפש.."

הנהלת הסניף טוענת שזהו דגם חדש בארץ ואין לו מוצרים נלווים כרגע בארץ.

בעצם קנינו במיטב כספינו (2000 שקל) מצלמה שלא נוכל להפיק את המירב ממנה לאחר שביקשתי מפורשות מנציג המכירות שאני מעוניינת לקנות סוללה נוספת שתספיק ליותר משעה.

כרגע אנו אמרוים לטוס לחו"ל עוד כמה שבועות עם מצלמה שלא נוכל ליהנות ממנה אלא לחסוך בזמן צילום בשל רשלנות של נציג המכירות הנהלת החנות והחברה שנותנת אחריות.

אני לא מבין איך מייבאים לארץ מוצר ולא את האביזרים הנלווים הכל כך בסיסיים שלו, ואיך נציג המכירות לא ידע על אי קיום הסוללות בארץ.

יש לציין שהמצלמה חדשה ולא נעשה בה כל שימוש

אני מבקש לבטל את העיסקה (טרם עברו 14 יום הנקובים בחוק), להחליף את המצלמה בדגם שקול שניתן להזמין לו סוללה נוספת,
ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו.

בתודה
ארסני קרופניק

נ.ב - מספר הטלפון של אימי מבצעת העסקה - 0544977846
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה, החלפת המצלמה בדגם שקול ופיצוי כספי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה