פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה לא תקינה מיום הראשון לשימוש ויחס מזלזל ומבייש מצד ההנהלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לישנסקי 9 ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף חודש אוקטובר רכשנו מכונת כביסה של LG לקח שבועיים לתאם את מועד פתיחתה וכבר אז התחילו בעיות. לגבי תאום מועד נוח התפשרתי ולקחתי יום חופש שלם מהעבודה כיוון שנאלצתי לחכות כבר אז 4 שעות באמצע היום לטכנאי שיתקין את המכונה. מאז ההפעלה הראשונית הכביסה הייתה יוצאת מלוכלכת עם כתמים שחורים על כל הבגדים. הזמנתי את הטכנאי שוב ושוב נאלצתי לקבל דחיות למועד מה שגרם לזה שבבית כמעט ולא היה מה ללבוש. כשהואילו לשלוח טכנאי שוב נאלצתי להעדר מהעבודה הטכנאי שהגיע היה 5 דק' ונעלם שוב הבעיה לא נפתרה ונוספו כתמים שחורים על כל הבגדים. פנינו למחסני חשמל למקום ששם רכשנו את המכונה ושם נתקלנו ביחס מזלזל ופוגע מצד עובדת בכירה שתיאמה לנו טכנאי וגרמה לבן זוגי לחכות בבית 3 שעות לטכנאי שבכלל לא הגיע כשהתקשרנו לוודא למה הטכנאי לא הגיע העובדת אפילו לא טרחה להתנצל אלא מסרה לאחת העובדות שתגיד לבן זוגי שהוא יכול ללכת לעבודה ויקבע מועד אחר.. מה זה הזלזול הזה ??????? בן אדם יושב בבית לא מגיע לעבודה מכין את עצמו דוחה פגישות ובסופו של דבר אף אחד לא מתקשר להודיע לו בכלל ואפילו לענות לו לטלפון שזה דבר מינימלי ולהתיחס. כיוון שהעובדת הנכבדת לא טרחה לדבר עם בן זוגי שנאלץ לנסוע לשם לדבר איתה פנים אל פנים ושוב קבלנו טכנאי ששוב לא פתר את הבעיה.. וזה היה השיא... שהתקשרנו שוב לאותה עובדת "בכירה" היא כמובן שלא טרחה לענות לטלפון כך שבן זוגי היה אמור לחכות 45 דק' על הקו עד הגברת ענתה לטלפון והודיעה על ביטול עסקה.. והחזר כספי של המכונה. ואני שואלה למה זה אמור להגיע למצב כזה הפסד של המון כסף ביגוד אנרגיה טלפונים זמן העדרות מהעבודה אני מקווה שהעסקה תבוטל. החזר על הבגדים לא קיבלנו התנצלות על הזלזול אף אחד לא אמר. אנחנו את הלקח שלנו למדנו לעולם לא נקנה שום מוצר במחסני חשמל גם אם המחיר יהיה הכי נמוך בשוק עם יחס כזה אמליץ גם לכל מקריי לא לחשוב להכנס לחנות הזו וזה חבל שזה היחס ללקוח כולם נחמדים וברגע שרכשת מוצר לא תקין שזה יכול לקרות אף אחד לא מוכן לקחת אחריות. אני עם העיניין הזה לא מוכנה לשתוק ולוותר ואחרי שאקבל את כספיי בחזרה על ביטול העסקה אתבע את מחסני חשמל על כל הנזק שנגרם לנו על בזבוז זמן עבודתינו על הביגוד שנהרס וכל זה רק בעקבות הגישה שאנו מאוד פגועים ממנה..
עלבון כספי סוג הנזק :
פיצויי הולם פיצויי כספי על כל הביגוד והזמן שנעדרנו מעבודותינו פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה