פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש כביסה שסופק עם תקע אמריקאי נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צומת קרית אתא כתובת:
קריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/12/2008 סופק לנו מייבש כביסה של חברת "זנוסי" עם תקע אמריקאי. בעת רכישת המכשיר שאלנו (כמה פעמים טובות יש לציין) אם יהיה צורך בטכנאי לשם התקנת המייבש ונענינו הן ע"י נציג השירות והן ע"י נציגת המכירות בשלילה - "פשוט מכניסים לחשמל וכל העסק יעבוד".
לאחר אספקת המייבש, נוכחנו לדעת שאין כל אפשרות "שהעסק יעבוד", שכן התקע לא תואם שקע סטנדרטי בישראל. בעת פנייתנו לנציגת השירות נענינו בתשובות מאוד מתחכמות : "מחסני חשמל לא אשמים שזנוסי סיפקו תקע כזה", "הבעיה היא לא אצל מחסני חשמל ואין זו אשמתנו שאין לכם שקעים מתאימים בבית", יועץ מכירות אף הגדיל לעשות באומרו :"מה הבעיה?? שיזמינו חשמלאי (על חשבוננו כמובן) שיאלתר לנו תקע מתאים"
לאחר דין ודברים הבטיחו להזמין לנו טכנאי תוך 48 שעות, אלא שיום שני ושלישי אינם נחשבים במסגרת ה - 48 שעות (תמוהה בעיננו העובדה שימי השבוע התקצרו לפתע), והטכנאי יגיע אולי ביום חמישי.
לפי ידיעתנו כל מוצר חשמלי שמגיע לארץ עובר בדיקה במכון התקנים הישראלי, שם גם מתאימים לו שקע ישראלי ומדבקה - אין שום מדבקה ואין שום שקע מתאים.
אנו מבינים את להט המכירות של נציג המכירות לידור חיו, והיינו מקבלים בהבנה גמורה את הצורך בהזמנת טכנאי, אבל צר לנו שנציגי המכירות נוקטים בכל דרך אפשרית, כולל לשקר ללקוחות, על מנת שרק יקנו את המוצר.
אי לכך ובהתאם לזאת, מאחר ולא עמדתם בחוזה, אנו רואים לנכון לבטל את העסקה, יש שפע של חנויות חשמל שישמחו לקבל את כספנו. אבל תמיד נחמד שיש בבית "עציץ" בצורת מייבש...
שנציג החברה ייתן לי פתרון נדרש פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה