פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצעת מחיר שונה מהמחיר בפועל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנתון ביצעתי רכישה של 4 מוצרי חשמל בסיסיים למטבח.
יום לפני הרכישה קיבלתי הצעת מחיר מאיש מכירות בשם תומר. יידענו את תומר מראש כי אנו מעוניינים במוצרים עם גימור נירוסטה בלבד. המוצרים הובטחו להגיע לביתנו ביום הרכישה.
יום למחרת, כאשר הגעתי ל"סגור חשבון", מחירי המוצרים קפצו להנאתם (או להנאתו של תומר) ב610 ש"ח. נתון מעניין זה לווה בהסבר הגיוני:
"אישתך אתמול לקחה מחירים של מוצרים בגימור לבן ואלה שונים מהמחיר של מוצרים מנירוסטה"
על מי אתה עובד תומר היקר? אני הרי הייתי נוכח כשיום לפני "סגירת החשבון", דיברנו על המוצרים השונים ואתה לא פצעת פיך להודות שמדובר במוצרים לבנים קריא, בתרמית פשוטה של אנשי מכירות.
מעבר לכך, מסתבר שהמוצרים יגיעו לביתנו רק יומיים לאחר ההזמנה - הבדל משמעותי מבחינת עמידה בלוח הזמנים המובטח.
בכדי למנוע בזבוז זמן יקר רכשתי את המוצרים במחיר הגבוה יותר ולאחר חצי שעה חזרתי לחנות ודרשתי לבטל את העסקה.
כשה תמים ניסה תומר לשכנע אותי שהדברים הוצאו מהקשרם ושאין לי טעם לבטל את העסקה. לאחר שדרשתי כמה וכמה פעמים, ניסה תומר לנגן על מצפוני שכן הוא "בזבז מזמנו הפרטי להסביר לנו על המוצרים השונים" (אתה מקבל על זה כסף לא? זאת לא הפרנסה שלך?). אבל זה לא אמור לעניין אותי, אני מבקש שוב ושוב לבטל את העסקה (חצי שעה אחרי שבוצעה). תומר, שכנראה מנהל את הסניף, החליט בשמחה ובששון שהוא אינו מבטל את העסקה.
לאחר הסברים ושכנועים במשך כחצי שעה הוא הסכים לבטל את העסקה ולהחזיר לי את השיק.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות מפורשת והודאה בתרגיל המכירות שניסה לעשות פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה