פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר פגום עם אחריות של יבואן שונה ממה שפורסם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם סגולה פתח תקוה כתובת:
מתחם סגולה פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
במהלך חודש אוקטובר 2008 רכשתי מיקסר קיטשן אייד בחנות מחסני חשמל סגולה פתח תקווה.
על פתק המחיר בחנות פורסם כי נותן האחריות הוא ניופאן.
רכשתי מוצר זה על סמך המידע שניתן (אחריות של ניופאן) כאשר הייתי מודעת לעובדה שבמידה והייתי רוכשת את אותו המוצר בדיוק דרך האינטרנט הייתי משלמת כ 200 ש"ח פחות עם יבואן אחר אשר ידוע שיש איתו בעיות -(שם היבואן י. שלום).
לצערי, רכשתי את המוצר להורי ולא שמתי לב שהאחריות שניתנה לי היא של י. שלום ולא של ניופאן.
חשוב לציין כי נאמר לי בחנות כי אין צורך לשלוח את האחריות כך שלא היה כל חשיבות לבדוק זאת ולא היה לי שום מושג שהאחריות יכולה להיות של יבואן שונה מניופאן.
חשוב לציין בנוסף, שהבת שלי רכשה סמוך למועד זה גם כן את אותו המיקסר, וכאשר שאלה בנוגע לאחריות (סניף כפר סבא), נאמר לה שיש באפשרותה לבחור בין 3 יבואנים, בינהם ניופאן ו, שלום.
החל מהשימוש הראשון במיקסר היו לאימי בעיות, הוא הפסיק לעבוד באמצע העבודה, ולאחר מספר ניסיונות לתפעל את המיקסר על ידי מספר בני משפחה, הוחלט שכנראה המיקסר לא תקין ואז ראינו שהאחריות היא של י. שלום ולא של ניופאן.
לאחר שגיליתי זאת, חשתי מרומה ופניתי לסניף של מחסני חשמל פעמיים בניסיון לדבר איתם לשנות את האחריות.
דיברתי עם מנהלת הסניף שלא הסכימה לטפל בפניתי והפילה את האשמה עלי שלא בדקתי מי היבואן (ברור שלא בדקתי, סמכתי עליהם לא חשבתי שיכולה להיות אופציה אחרת).
מסרו שאביא את המיקסר אליהם שיעבירו ליבואן.
לאחר התלבטויות רבות, לא היתה לי ברירה והעברתי אליהם את המיקסר.
לאחר מספר ימים חברת י. שלום פנתה אל אימי בבקשה לשלם 300 ש"ח על התיקון בטענה שגלגל השיניים נשבר ושגלגל השיניים לא נמצא במסגרת האחריות.
פניתי למחסני חשמל לגבי טענה זו, איך זה יכול היות שגלגל שיניים נשבר ושהוא לא נמצא במסגרת האחריות ואם זה לא, אז מה כן?!
הם דיברו עם י. שלום ונמסר להם אותו הדבר.

סרבתי לתיקון.
לאחר התייעצות עם בעלי מקצוע, כולם אומרים לי שזה לא הגיוני שגלגל שיניים נשבר לאחר מספר כה קטן של שימושים, וזה רק מחזק את ההרגשה שלי שמשהו לא תקין, אולי המכשיר הגיע מחודש או עם פגם בייצור.
אני מזכירה שוב שהמכשיר לא היה תקין מהשימוש הראשון, אך הוא עבד בצורה חלקית.

תודה לכם




עוגמת נפש סוג הנזק :
לפיכך אני רוצה שמחסני חשמל יעמדו מאחורי מכירה זו, ויחזירו את המיקסר המקולקל לי. שלום ויביאו לי מיקסר חדש של ניופאן, כפי שאמור היה להיות מלכתחילה. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה