יבואן ומחסני חשמל מסרבים לתקן מוצר שבאחריות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי טלוויזיה במחסני חשמל עם אחריות בת 4 שנים , אחרי ש/נה וחצי טלוויזיה התקלקלה , היבואן לא רצה לתקן ,רק אחרי שפניתי למחסני חשמל סניף סגולה פ"ת בו קניתי מוצר היבואן "תיקן " מוצר ,עבל עדין יש כתם על המסך שוב פניתי ליבואן וקיבלתי הסבר של טכנאי שזה לא באחריות והם ישלחו CD שאני צריך להפיל אותו וזה צריך לעזור , אחרי המון טלפונים דיסק לא נשלח , עז שוב פניתי למחסני חשמל לשרות לקוחות בכתב והם נתנו לי דיסק , הפעלתי אותו לפי הוראות ושום דבר לא קרא , עדין יש כתם במסך ,יבואן מסרב לתקן , מחסני חשמל לא יכולים או לא רוצים לטפל
|
כספי |
סוג הנזק : |
טלוויזיה חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|