פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלייסטיישן 3 נושא התלונה:
שטאינר ברכה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בר יהודה 147 נשר כתובת:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב3/2/09 רכשתי במחסני חשמל פלייסטיישן 3 (3,250 ש"ח) לאחר 12 ימים המשחקים הפסיקו לעלות וברגע שעלו נתקעו, פניתי לחנות והם לקחו את המוצר למעבדה, לאחר 6 ימים המוצר הוחזר והגעתי לקחת אותו. כשהגעתי הביתה הופתעתי לגלות שהמוצר לא תוקן כלל. חזרתי לחנות ונאלצתי להשאיר את המוצר שוב על מנת שישלחו אותו שוב למעבדה ל-10 ימי עבודה!!! הם לא מוכנים לספק לי מוצר חלופי, לא מוכנים להחליף למוצר חדש, לא מוכנים לבטל את העיסקה ולהחזיר הכסף! בעצם לא נותר לי אלא להמתין ולהתפלל שהפעם המוצר יחזור מסודר! אני לא מוכן לעבור על זה בשקט, יצרתי קשר עם מספר אנשים שקרה להם אותו המקרהו אוי מתכונים לפרסם מודעה בעיתון (הוצאתי כבר 3250 ש"ח על מוצר שלא עובד אז אז מודעה בעיתון זו השקעה יותר פרודוקטיבית) וכבר פניתי למועצה לצרכנות. אני לא מוכן לקבל יחס כזה במיוחד אחרי שרכשתי את כל המוצרים החשמליים שלי במחסני חשמל. לקוח מרוצה תמיד יחזור לקניה נוספת. לספק לי מוצר חדש ולתת לי הרגשה טובה רק יחזיר אותי לרכוש ברשת.
אני לא מעוניין במוצר שלאחר פחות משבועיים הגיע למעבדה. אני לא רכשתי מוצר ביד 2 כך שאין סיבה שמכשיר חדש יגיע כה מהר למעבדה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק מוצר חדש או החזר כספי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה