פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מבצעים תיקון למכשיר שעדיין באחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 17/4/08 רכשתי מכשיר MP3 ( עם אחריות לשנה) רק ב חודש ינואר 09 התחלתי להשתמש בו ולאחר שני פעמים הרגשתי שהסוללה מתחממת מאוד ( יחד עם זאת מכשיר עבד ולא הייתה בעיה להתחבר לUSB) עם הביעה זאת פניתי לסניף בתאריך 15/1/09 שם בטופס ציינו מה הביעה!!! ושלחו למעבדה
לאחר שבועיים יצרו איתי קשר וטענו שהמכשיר לא ניתן לתיקון כי המסך פנימי שבור, ניגשתי לסניף לברר ולא מצאתי מענה, לאחר שבוע חזרו אלי טלפונית והפעם הייתה סיבה אחרת לבעיה , הפעם אמרו שהוא בכלל לא עובד והבעיה עם USB, והמסך פנימי לא שבור!!! כל השיחות היו שלא ניתן לתקן את המכשיר אלה רק לבוא ולקחת אותו. אני ניסיתי לדבר עם אחראי אך הוא נימצא רק בבקרים ולא בטלפון, ניסיתי להסביר שהביעה היתה רק עם סוללה ומכשיר עבד.
בסוף הבנתי שאין עם מי לדבר ויחס שקיבלתי לא מקובל , עשו אותי שכרן ונתנו לי 10000 סיבות אחרות שונות לבעיה רק לא לתקן באחריות, ובסוף השיחה אמרו לי שזה לא סכום גדול לחברה בישביל לעשות בעיות (170 ש"ח בשבילי זה כן כסף!!!)
יצאתי עם הרגשה לא נעימה מכל הסיפור הזה ובכלל לא לקחתי מכשיר חזרה , אין לי מה לעשות איתו, כל הטלפונים והנסיעות לא היו שווים אבל אני בטוח שלא אקנה שם יותר!!.
כספי סוג הנזק :
לתקן את המכשיר או להחליף לחדש באחריות!!! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה