|
|
|
|
|
|
יחס המנהלת |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא- עתיר ידע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי עם אמי המבוגרת רדיו . ביקשנו את הטוב ביותר והברור ביותר כך שאימי שמתקשה בראיה תוכל להפעיל בעצמה. כעבור חודשים מעטים , עדיין בתקופת האחריות התקלקל המכשיר ופנינו לתיקון. יחס איש השירות היה מחפיר ביקשתי את מנהלת הסניף וכששמעתי את סיגנון דיבורה פשוט נעלמתי דום. גם בשוק תגרנים כבר לא מדברים כך ללקוח. אני קונה קבועה בסניף ברעננה ומקבלת יחס הוגן. קניה זו נעשתה בכפר סבא. התלונה היא על מנהלת סניף כ"ס.
|
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|