פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מזגן בזמן נושא התלונה:
בוטנרו אברהם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
עין המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.8.2009 קניתי מזגן מדגם אלקו INV35 מסניף עין המפרץ. בהתאם להזמנה מס' 117-184433 שבוצעה על ידי היועץ ערן זרבאילוב, שילמתי 9000 ש"ח תמורת המזגן כולל התקנה בהתחייבות שהמוצר יסופק תוך שבוע ימים מיום הקניה. לאחר שאף אחד לא יצר איתי קשר לאחר 10 ימים התקשרתי לסניף וניסיתי לברר מתי המוצר יסופק. עברתי בין כל הפקידות בסניף (כמו רויטל ,אתי וערן - לא רשמתי את כל השמות) לאחר שלא קיבלתי תשובה ברורה, ביקשתי לדבר עם המנהלת. בתאריך 25.8.2009 זכיתי לבסוף לשוחח עם מנהלת הסניף הבטיחה לי שתוך שבועים המזגן יסופק. גם לאחר תום שבועיים הימים לא קיבלתי את המזגן. הפעם החלטתי לפנות לסניף הראשי. לאחר בירור חזר אליי ערן וניסה להסביר שאין כרגע במלאי את הדגם שרכשתי ועליי לחכות עד ל -21.9.2009 לאחר שיגיע משלוח מחו"ל- תאריך זה הינו למעלה מחודש מתאריך הקניה בעוד הובטח לי שבוע ימים. ערן ניסה לשכנע אותי שהם לא אשמים אלא האשם הוא באלקטרה שהם לא סיפקו את המוצר בזמן. כמו כן ערן לא הסכים להוציא עבורי התחייבת בכתב עם מועד ההספקה החדש!
התשובות אשר קיבלתי הן תשובות חובבניות ולא רציניות ללא כל אסמכתא, איני יכול להסתמך יותר על ההבטחות של מחסני חשמל, שכן הם אינם אמינים ולא מספקים ללקוח את אשר הבטיחו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל בכתב תאריך אחרון וסופי לקבלת המוצר, בתוספת פיצוי הולם בגין עוגמת נפש וזלזול בוטה בהתחייבותם ללקוח. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה