פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול כספי לקוח ללא תמורה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מצ''ב מכתבי המסביר את הבעיה

לכבוד מנכ''ל מחסני חשמל אמצ רח' קויפמן 2 תל אביב
א''נ
הנידון: החזר כספי במועד.
1. ב-9/08/2009 בצעתי רכישה בסניף רעננה שני מזגנים וטלוויזיה בסכום כולל של 7745 ש''ח
2. את הטלוויזיה לקחתי בו ביום והמזגנים הובטחו מקסימום שבועיים לאחר מכן.
3. לאחר כ-10 ימים התקשרו אלי והודיעו לי כי אין אפשרות לספק את המזגנים.
4. ב-19/08/2009 הופעתי בסניף רעננה לביטול העסקה .
5. מאחר ונתתי צ'ק דחוי ביקשתי לשלם את תעריף הטלוויזיה שנלקחה ולהחזיר לי את הצ'ק או לחילופין לבטלו שהרי נשארו מעל 10 ימים לפירעונו.
6. במקום כך נאמר לי ונכתב בכתב יד ע''ג הודעת הזיכוי שישלח לי צ'קים לביתי בהקדם.
7. ב-30 באוגוסט נפדה הצ'ק שלי ע''ס 7745 ש''ח.
8. התקשרתי לסניף רעננה ושם נאמר לי כי יבררו בהנהלת הח-ן ויחזרו אלי.
9. עברו יומיים ולא חזרו.
10. התקשרתי למרכז (רח' קויפן 2) ולאחר המתנה של 20 דקות קיבלתי מענה , הסברתי את עמדתי ושם נאמר לי כי עלי לפנות למנהלת סניף רעננה.
11. ניסתי כמה פעמים להתקשר ובכל פעם מודיעים לי כי היא לא נמצאת.
12. ביום חמישי 3/09/2009 פניתי שוב טלפונית ושאלתי לזמן החזר הצ'ק ושוב נאמר שיבררו בהנה''ח אך זה ייקח בין שבועיים לחודש.
13. הסברתי את עמדתי שלא יתכן שלוקחים מלקוח אלפי שקלים לא נותנים סחורה ואומרים כי החזר כספי יהיה בין שבועיים לחודש.
14. ביום שישי 4/09/2009 התייצבתי פיזית בסוכנות ברעננה לדבר עם המנהלת וגם הפעם נאמר כי היא לא נמצאת וכן איש המכירות/יועץ מר שי חולי לא נמצא.
15. מפנה את השגותיי אליך ומבקש את טיפולך בהקדם האפשרי.
א. מאחר ואתם לא עמדתם בהתחייבות אספקת המוצר והעסקה בוטלה בגללכם הרי שיש להחזיר ללקוח את כספו במיידית .(הס מלהזכיר פיצוי)
ב. מבקש להחזיר את כספי מקסימום יומיים מיום קבלת מכתבי זה.
ג. למען לא להשאיר רושם לא אמין מצד חברת אמצ כדאי לברר מדוע כשמתקשרים למשרדכם ב-03511600 אין עונים בזמן סביר ויתרה מכך מרימים את השפופרת ולוחצים על כפתור המתנה. (וזה קרה לי שלוש פעמים גם כשניסיתי לדבר עם שירות לקוחות וגם עם הנהלת חשבונות.)
ד. ולמען לא לתת ללקוח הרגשה כי הדיווחים לא אמינים וכי במזיד עושים את אשר עושים לי(ואולי גם לאחרים)''ומשחקים'' עם ערך כספי עד חודש ימים כדברי הפקידה בסניף רעננה.
מדוע בהודעת הזיכוי שמספרה 108-807870 רשום העתק משוחזר הנאמן למקור
תאריך עסקה מקורי 17/08/2009 שעה 13:55 כאשר בפועל העסקה נעשתה ב-09/092009 שעה 14:13 עיין חשבונית 108-178436
ואם זאת לא הוכחה מספיק טובה שמאן דהוא מעוניין להרוויח זמן ולהחזיק כספי לקוח, אז מהי הוכחה טובה??????
16. כמדומני שחברה המכבדת את עצמה לא תעשה את אשר נעשה.

לטיפולך אודה,

חדד יהונתן
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי +פיצוי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה