פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תיקני, ושירות לקוי ביותר . נושא התלונה:
חגבי ליאת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סגולה כתובת:
סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף אוגוסט האחרון רכשתי תנור משולב ממחסני חשמל פתח תקוה, התנור מחברת נומנדה. יום לאחר הרכישה הגיע המתקין , והתקין אותו, הכל היה תקין . שלושה ימים לאחר מכן , הפעלתי את הגז על ידי כפתור ההצתה, ובו במקום הכפתור נתקע, ואי אפשר להשתמש בו שוב. הרמתי טלפון למחסני חשמל , הם אמרו ששירות הלקוחות צריך להיות דרך חברת נורמנדה, והם... הם הנוראיים ביותר.
תיאמו איתי שיגיע אליי נציג שלהם אבל... התאריך הוא רק לעוד שבוע וחצי, הסכמתי, בלית ברירה. קבעו איתי בשעות הבוקר, טענו שזה הזמן היחידי שעובדים הטכנאים שלהם , בין תשע לשתיים עשרה- הסכמתי להפסיד יום עבודה, וחיכיתי להם . בשעה עשר בבוקר של אותו יום(!) מתקשר אליי הטכנאי, שואל באיזשה תנור מדובר, ומתנצל...אבל אין לו את הכפתור הזה, לכן יאלץ לא להגיע באותו יום שכבר ממילא הופסד. רתחתי , והתקשרתי לשירות לקוחות שלהם שוב, והם טענו ש"הוא רק עושה את העבודה שלו" ותפקידו להתקשר רק באותו יום ולא לפניי, ואז לדעת שאין להם את הכפתור במלאי , ולא נורא שהלך לי יום עבודה.. .בפעם הבאה הוא יגיע בערב... פתאום הם כן עובדים בשעות הערב?!
כל זה קרה בשני לספטמר, חלפו להם שבועיים ולא שמעתי מהם מילה... לא בשעות הבוקר, וגם לא אחר הצהריים...
וגם בזבוז זמן, וגם עלבון סוג הנזק :
מבקשת שיחליפו לי את הכפתור , ואם אין אותו במלאי אז את התנור פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה