מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 18 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי איגור סטפנוב, ובתאריך ה 18/8/09 רכשתי מזגן FAMILY בסניף אשדוד של החברה. המזגן נעשתה ביום ההתקנה.
המתקינים הגיעו אל ביתי והתקינו את המזגן למרות שבבית היה מצוי רק בני בן ה13, כאשר על פי חוק אין לבצע התקנה ללא נוכחות בוגר מעל 18.בנוסף, המנוע של המזגן הותקן ללא סוגר ביטחון והונח ברצפה.
חשוב לציין שהמנוע של המזגן פגום- הפח מעוך.
פנינו מס פעמים טלפונית למחסני חשמל, אך ללא הועיל. החברה מסרבת לקחת אחריות על המוצר שרכשנו ממנה.
|
מוצר פגום וחוסר יחס מצד החברה |
סוג הנזק : |
אבקש לבצע החלפה של החלק הפגום ולבצע התקנה כראוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|