פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה במכירת מחשב נייח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת ירקונים בפתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 2.10.09 הגענו לסניף שבנדון לצורך רכישת מחשב.
מתוך הבעת אמון ברשת מחסני חשמל- רכשנו הן מחשב נייד והן מחשב נייח על כל נספחיו (מסך, מקלדת וכו). נעזרנו במוכרן אשר אז היה נחמד והציג חזות מקצועית. אחד הרכיבים החשובים ביותר שביקשנו להוסיף במחשב הנייח הינו כרטיס מסך עם יציאה לטלויזיה רגילה RCA. התעקש המוכרן (ראובן וולוטה, דהיינו-"רובי") כי אין אנו זקוקים לכרטיס זה וכי נוכל לפתור את הענין ע"י כבל פשוט אשר נוכל לרכוש בכל חנות אביזרי חשמל. לאחר המתנה של שבועיים ימי עסקים- הגיע המחשב והחלנו לחפש את הכבל המיוחל. כמובן- לא קיים כבל זה- ואף סניף מחסני חשמל בראשל"צ הודיענו באופן חגיגי כי כבל שכזה אינו קיים !!
חזרנו למר רובי בפ"ת והודענו לו כי נואשנו לחפש וכי נמסר לנו כי אין להשיג כבל זה. רובי החל מתווכח ולערוך בירורים טלפונים אשר בסופם הגיע לאותה המסקנה כי אכן לא ניתן להשיג את הכבל. לאחר מכן ביקשנו לקחת את המחשב חזרה לחברה ולהרכיב בו את הכרטיס המיוחל- בתשלום מלא כמובן. רובי התעקש וטען כי לא ניתן כיוון שזה "בניגוד לנהלי החברה". מבולבלים- ביקשנו לשוחח עם מנהל כיוון שהמחשב שנרכש מלכתחילה היה אמור לכלול רכיב של כרטיס מסך אשר בסופו של יום- אינו המוצר שרצינו וכי אין נכונות מצד הסניף להוסיף את הכרטיס - כאמור לעיל- בתשלום מלא. לפתע הציע רובי פתרון "קסם" אשר לטענתו יפתור את כל בעיותנו- TV BOX. שמחים וטובי לבב - שמחנו לרכוש את מוצר הפלא ויצאנו לדרכנו. עוד אנו בדרכנו הביתה לת"א- מעיון בקופסה התברר כי המוצר הינו נפלא - אך לדאבוננו אינו המוצר הרצוי ואינו עונה על דרישתנו. יצרנו קשר טלפוני עם הסניף- אך רובי סירב לגשת לטלפון. נאלצנו לשוב על צעדינו חזרה לסניף. כאשר שבנו מנהל הסניף כבר לא היה בנמצא. הוכחנו לרובי ולעמיתיו כי קופסת הטלוייזיה הזו הינה מוצר אחר לגמרי וכי אינו עונה על צרכינו. לאחר שעה ארוכה הואיל בטובו רובי להסכים למכור לנו את כרטיס המסך המיוחל אך בכל זאת התעקש כי לא ניתן החזיק בסניף את המחשב עד כי יזמין את כרטיס המסך והתעקש כי עלינו לשים פעמינו בפעם השלישית לסניף ורק בשעות עבודתו בין 9-15. לאחר שבועיים ימים הגיע הכרטיס ונדרשנו להגיע לסניף לצורך התקנתו. גם אז נדרשנו יומיים של המתנה ו 3 שיחות טלפונים למנהלת הסניף ושיחה עם שירות לקוחות - על מנת כי יאושר לנו להפקיד המחשב בערב לפני. מה רבה הייתה הפתעתנו כאשר בסופו של דבר יצרה עמנו קשר מנהלת הסניף מירב וכי נזפה בנו ותמהה "מה הבעיה להשאיר המחשב?".
לאחר מכן קיבלנו את המחשב חזרה אשר בתוכו צפוי היה להיות הכרטיס שלנו. להפתענו- (או שמא עלינו לומר לא הופתענו כלל...)- אכן הותקן כרטיס מסך- אך לא הכרטיס עם היציאה אשר דרושה לנו !!!!!!!!!......
יש לציין- כי שוב ניסינו לשוחח עם מנהלת הסניף- מירב, לא ניתן להשיגה כי היא "עסוקה עם לקוחות וכי תיצור קשר תוך 24 שעות". עד עצם שעת כתיבת תלונה זו - מירב טרם יצרה קשר.
עוד יצוין- כי המחשב הלוקה עדיין נמצא בחזקתנו אשר לא בר שימוש ואנו מרגישים כי שמנו כספינו על קרן הצבי.
נודה באם מוסמך מהרשת יוכל ליצור עמנו קשר ויואיל לעשות סדר בכל הפיאסקו שהתרחש במחסני חשמל- בטרם יתעורר הצורך לפנות לערכאות משפטיות.
תודה,
עידן שפיגל
כספי סוג הנזק :
להתקין במחשבנו את כרטיס המסך הדרוש לנו פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה