פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהרחבת אחריות למחשב נייד נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עתיר ידע 1 כפר סבא כתובת:
כפר סבא/תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב! בתאריך 24/10/09 אבי ואני נכנסו לחנות של מחסני חשמל כפר סבא על מנת לברר פרטים ולרכוש מחשב נייד , הגיע מוכר בשם גד שלא כ"כ מבין ויודע מה הגדרת תפקידו למרות הייתו העובד היחידי במחלקת המחשבים וניסה להציע לי כמה אופציות ,אני למעשה חיפשתי דגם מסויים שידעתי קצת פרטים עליו, מחשב נייד מדגם ACER LX067 ,המוכר גד נתקל כל פעם מחדש כששאלתי אותו שאלה וניגש לשאול מישהו התקשר לסוכנים , ונמצא ברוב הזמן בחוסר וודאות ובאי מענה תשובות ברורות מה שלא הרשים אותי והעיד על חוסר מקצועיות מוחלט, לדוגמא: אני התעקשתי שמערכת ההפעלה תהיה וינדוס 7 ,
שיש אפשרות להתקינה במקום מערכת הפעלה של ויסטה בד"כ אפשר לסדר את זה אבל פה נתקלתי בתוספת תשלוםשל 50 דולר כמובן שלא הסכמתי כיוון שזה אמור להיות כלול וזו שיא החוצפה, או ששאלתי מה משך זמן הבטרייה? הוא אמר לי שזה 10 שעות,היה נשמע לי מאוד הזוי ,אין בכלל נייד שעובד יותר משעתיים רצוף , מה גם שהמפרט הטכני לא היה מוצג שם (מעיד על חוסר מקצועיות)הוא כל הזמן הלך להתקשר לכל מיני סוכנים שיעזרו לו ורובם לא ענו. מה שעיכב את תהליך הרכישה משהו כמו שעתיים בערך (אבי נהיה עייף מותש וכבר רק רצה לשלם וללכת) למרות כל זה החלטתי כן לקנות את המחשב אבי שילם על הנייד ואני שילמתי על הרחבת אחריות שעולה 300 ש"ח (למרות שברוב החברות ניתנת אוטמטית אחריות ל3 שנים) הובטח לי במעמד הקנייה כי האחריות תגיע משהו כמו 3 ימים לחנות ואני צריכה להגיע בצורה עצמאית לקחת אותה ,ביקשתי שזה יגיע שישלחו לי לסניף בתל אביב אמרו שיש עם זה קצת בעיה אבל בסוף הסכימו התקשרתי אחרי שבוע דיברתי עם בחורה בשם חגית שטענה שזה עוד לא הגיע בעייה בחברה וכיו', התקשרתי אחרי שבועיים ענו לי בצורה מזלזלת וחוצפנית ומעבירים אותי מאחד לשני אף אחד לא יודע מה נעשה עם זה ,אמרו לי יבדקו ויחזרו אלייך , לא חזרו , עברו עוד כמה ימים התקשרתי שוב , שוב אמרו שיבדקו ויחזרו אף אחד לא חזר ואז עבר עוד שבוע ועוד שבוע עד שהחלטתי לעשות לזה סוף התקשרתי והתחלתי לדבר בטון טיפה יותר גבוה ולדרוש את מנהל החנות ענתה לי בחורה בשם סינתיה אמרה אני יודעת התייחסו אלייך מגעיל עכשיו אני יטפל בך באופן אישי ,למחרת התקשרה אמרה שזה בטיפול ואני יחזור אלייך לא חזרה.. ואז שוב אני התקשרתי וכבר לא יכולתי יותר. שרות גרוע ביותר לא ייתכן שבמשך חודש וחצי אני מתקשרת ורודפת אחריהם ברמות שכבר התחרטתי משמעותית שרכשתי אצלהם, ואז השבוע קיבלתי טלפון האחריות הגיעה ישלחו עם נהג מחר זה יגיע לת"א גשי תקחי ,יום למחרת זה לא הגיע שוב כי הנהג לא שם לב או שכח התקשרתי ואז כבר איבדתי את סבלנותי ופשוט מעצבים איימתי עליהם ואמרתי אם מחר זה לא מגיע לת"א אני טובעת אתכם! למחרת זה לא הגיע ועברו עוד כמה ימיםב,סוף הגיע, ניגשתי לסניף בת"א אף אחד לא אמר לי להביא קבלה , זה היה ברור שיש רק שם אחד כזה ששולם על מחשב מכפ"ס והייתי בטוחה שאני יבוא יקבל את האחריות ושלום. לא אבל פה התחיל הטירטור השני כל המוכרים אפטים לא מעניין אותם יש להם את כל הזמן שבעולם , ניגשתי לאחת הפקידות בשם עדי ואמרתי לה אני מחכה לאחריות הזו כבר מספיק זמן , אני ממהרת ואני מבקשת ממך למצוא לי את זה בדחיפות .
עדי כמובן לקחה את הזמן ציחקקה עם פקידות נוספות דיפדפה בעיתון ולא עשתה כל שביכולה לעזור לי ושוב לא יודעים איפה זה , אחד אומר תקרא להוא , וההוא אומר תתקשר להיא וסלט... פשוט יחס מבזה משפיל חסר אחריות , חוסר סדר,חוסר מקצועיות .אני כמובן נותרתי בהלם עומדת וממשיכה לסבול מהאטימות ומחוסר ההבנה במשך 25 דקות אני עומדת ומחכה שמישהו ימצא את האחריות
עוברים מנהלים צוחקים שרים לא מעניין אותם בכלל השרות הגרוע שניתן להם , בעודי עומדת שם ומחכה אנשים נוספים הגיעו התלוננו צעקו ,במו עיניי ראיתי יחס משפיל של אחת העובדות לאדם מבוגר שהיה נראה לבוש קצת מוזר , היא לא הסכימה לתת לי את האחריות בלי מס' קבלה אמרתי לה אין לי אני עברתי כאן לא הייתי בבית וגם אין לי מי שיקריא לי בטלפון , התקשרתי לאבא שלי שהתעורר משינה בגללי ע"מ לקחת ממנו מס ת.ז כי רק ככה היא עוד איכשהו הסכימה (וזה לא עניין של נוהל-כי היתה רק אחריות אחת שנשלחה מכפ"ס בוודאות )אני פונה אליכם ואני לא מתכוונת לעבור על זה בשתיקה . לבסוף שקיבלתי את האחריות כתוב ע"ג האריזה ניתן להתקין כ 30 יום מיום הקנייה לאחר מכן זה לא תופס , בפועל עבר יותר מחודש וזו עוד בעיה , שוב פעם ללכת טרטורים טלפונים אני לא מוכנה , נותרתי עם מחשב שפרטיו שגויים, מוכר שהטעה אותי, שרות גרוע , ואחריות מורחבת שלא עובדת . אני אשמח אם תעשו כל מאמץ עם מחסני חשמל ,לפצות אותי ולעזור לי . הם העיקר את הכסף קיבלו , אך מה לגבי שרות הולם?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ובגדול!!!!! החזר כספי/ וידוס 7 /תלושים להעביר את העובדים הכשרה של מקצועיות וסדר פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה