פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחליף מוצר פגום וטרטור ללא קבלת מענה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מתחם נשר כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 13/12/09 רכשנו מכשיר X-BOX וגויסטיקס נוסף. במעמד הקניה לא היה כבל HDMI למחרת שבנו לחנות לקבלו. כשניסינו לחבר המכשיר נמצאו בו שתי תקלות מובנות שלא אפשרו חיבורו לטלויזיה. שבנו לחנות והמכשיר הוחלף בחדש. אחר שחובר המכשיר החדש הסתבר שאחד הגויסטיקס (שמחירו 270 ש"ח) אינו פועל. שבנו בפעם הרביעית באותו שבוע לחנות. נעננו כי אין אחריות לגויסטיקס אף שהגענו יום אחר החלפת המכשיר.אחר שהבענו את האבסורד שבדבר ניתן לנו שלט אחר ללא אריזה ואף יתכן כי הושב לנו אותו שלט מקולקל אותו הבאנו. (יתכן שהגויסטיק המקולקל היה שייך למכישר שהוחלף ולא זה שנקנה בניפרד אך אין לנו דרך לאתר זאת) הגיסטיקס שהוחלף אף הוא לא פעל.
הגענו בפעם החמישית באותו שבוע, שוחחנו עם האחראי ועם המוכרים. כולם התעקשו שאין אחריות על גויסטיקס. הבטיחו שבוע כי מנהלת החנות תשוב אלינו טלפונית. אנחנו עדין ממתינים לפנייתה. עד כה נאלצנו להגיע 5 פעמים לחנות, קבלנו מכשיר מקולקל מלכתחילה. נותרנו עם גויסטיקס שלא פעל רגע אחד מיום קנייתו. מן הראוי היה לאור צרוף המקרים , לפצות אותנו ולא להשאיר אותנו עם מכשיר מקולקל שלא פעל אף רגע. מעולם עד כה לא נאלצנו לבזבז זמן רב כל כך ואנרגיות מיותרות בדבר טרויאלי. ברור כי הגויסטיק שנמכר לנו היה מקולקל כפי שהודו לגבי ה XBOX. מיותר לציין שאנו עדין ממתינים לשיחת הטלפון שהובטחה לנו .
השבת עלות הגויסטיקס בסך 270 ש"ח + 250 ש"ח על הגעה 5 פעמים ובזבוז זמן פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה