פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ומכירת מוצר שלא לפי דרישת הקונה נושא התלונה:
ספקטורמן עודד שם/כינוי:
‏יום שני ‏07 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 127 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
7/12/2009 רכשנו במחסני חשמל סניף ת"א מכשיר שואב אבק ברמה הגבוהה ביותר (dyson DC 29) למטרת משפחתי הלוקה באסטמה. במכשיר המיועד יש פילטרים מיוחדים (hepa) לחולי אסטמה. המוכרת ארניה אמרה לנו שהדגם שרכשנו ב- 1999 ש"ח כולל פילטרים אלו. כשהגענו הבייתה בדקנו באינטרנט באתר חברת דייסון והסתבר שהוטענו ואין במכשיר הנרכש את הפילטרים להם אנו זקוקים.
פנינו לחנות והסתבר שאכן נעשתה טעות, הם אמרו שאין צורך שנחזיר את המכשיר בטווח 14 היום, אלא שהם ידאגו לנו לפילטרים המתאימים למכשיר שרכשנו, ללא תוספת תשלום
. שלומית, אחראית שירות לקוחות של החנות, הנחתה אותנו להשתמש במכשיר.
לאחר שבועיים בהם בחרנו, למרות הנחיית החנות, לא להשתמש במכשיר טרם קיבלתנו את הפילטרים.
במהלך התקופה שעברה עד היום (5שבועות מאז הרכישה) היינו בקשר טלפוני עם החנות ושירות הלקוחות של החנות ושל החברה. נאמר לנו שהפילטרים בנמל ושבקרוב יגיעו. עד כה טרם קיבלנו את המוצר המובטח.
בנתיים מחירי המוצר ירדו משמעותית בגלל סוף השנה האזרחית ואנו עדיין ללא הפילטרים שהובטחו. החלנו להשתמש במכשיר המצויין, אך הוא לא נותן את התועלת הנרכשת עבור בעלי והתינוקת שלנו שזוחלת על שטיח שמחמיר את מצבה הנשימתי. בתקופה דנן היא טופלה מספר פעמים אצל רופא הילדים בגלל הבעיה הנשימתית ונאלצה להשתמש בסטרואידים.
החברה עדיין לא נותנת את המוצר ולכן ברצוננו לקבל את הפילטרים שהובטחו או להחזיר את המוצר ולקבל את כספנו חזרה בכדי שנוכל לרכוש מוצר המתאים רפואית למחלות המשפחה.
ביזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הפילטרים לפילטרים של HEPA/ החלפת המכשיר ללא תוספת תשלום/ החזר כספי מא בהחזרת המכשיר. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה