פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טלפון פגום נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סגולה כתובת:
סניף סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו סלולרי דגם 5051 ק במחיר של 999 שח במזומן .
לאחר כ שלושה שבועות הפלאפון לא נטען ונכבה כל הזמן .בתאריך 22/12/09 מסרנן את הפלאפון ומטען ואריזה לתיקון נמסר לנו שזה יכול לקחת עד 30 יום .
הלכתי לסניף סגולה כ 3 פעמים לברר מה קורה עם הנייד האם תוקן והם מסרו לי שעדיין לא
לאחר שיחה עם מורן מנהלת החנות נמסר לי שהנייד יגיע עד סוף השבוע .הדבר כמובן לא קרה וכל נסיונותי להגיע לסניף באמצעות הטלפון לא הצליח כל פעם שהתקשרתי המתנתי כ 20 דקות עד שמשהו יענה .
לאחר דין ודברים איתם נמסר לי שעלי לקחת מכשיר אחר מחנות בצומת ירקון
הלכתי לשם ושם למכשיר הפלאפון היה חסר חלקים - כמובן שלא לקחתי אוותו
לאחר שדיברתי עם נציג בשם צורי שכנראה איבד את המכשיר שלי + סים + טוקמן
הסים נשאר בנייד מחירו 50 שח הטוקמן היה טעון ב 100 שח נוספים והכל נמסר לתיקון.
צורי הבטיח כי יחזור אלינו ביום א עד 11 בבוקר עם תשובות מה עושים? כמובן שזה לא קרה וכל נסיונותי להתקשר לסניף עולים בתוהו הבנות עונות ומיד חעבירות את השיחה ותה שומע מוזיקה כ 20 דק ללא מענה ונשארתי חסרת עונים . בעלי הלך פיזית לחנות ודיבר עם הדס וביקש ממנה את כספנו במזומן כמו ששלמנו , הבטיחה לחזור וכמובן שזה לא קרה שוב .אני לא מצפה מהם לשירות טוב כי אין עם מי לדבר שם מלבד הבטחות והבטחות ושום תשובות .אם אפשר שתעזרו לי לקבל בחזרה את כספי 1000 שח המכשיר
+ 50 שח סים + 100 טוקמן שהיה טעון בתוך המכשיר .
עוגמת נפש לילד סוג הנזק :
החזרת כספו של הילד שלי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה