פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, משפיל ויחס פוגע של מנהלת הסניף נושא התלונה:
קאופמן אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צומת ביג, קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-24 ליוני נמסר מכשיר DVD לסניף בצומת ביג והובטח תיקון והחזרת מוצר תוך 30 ימי עבודה (מצוין טופס תקלה שקיבלנו). ב-6 לאוגוסט, שזה 33 ימי עסקים הגענו לסניף, אך נוכחנו לדעת שהמכשיר עדיין לא חזר מהתיקון.
הובטח לנו שמכשיר יגיע ביום ראשון. ביום ראשון התקשרנו לסניף ונאמר לי שמכשיר נמצא במשאית בדרך לסניף. ביום רביעי יצרתי קשר שוב פעם עם הסניף ונאמר לי שמכשיר נמצא בסניף ומחכה לפריקה וניתן לקבלו ביום שישי.
ביום שישי הגעתי פיזית לסניף וגיליתי שמכשיר לא נמצא כי לא הגיע. דרשתי לקבל הסברים על המידע הלא נכון שסיפקו לי עד כה, אך לא קיבלתי אותן. הובטח לי שמכשיר יגיע ביום ראשון עם מוביל עד הבית.
ביום ראשון יצרו איתי קשר ממחסני חשמל והודיעו שמכשיר יגיע באמצעות מוביל בין 17:00 ל-19:00.
חשוב לציין שבשבת נולד לי ילד ואני נמצא בבית חולים ופיניתי לעצי שעתיים על מנת לסיים את הסיפור. חיכיתי בבית עד שעה 19:00, אך המוביל שהיה אמור להגיע לא הגיע.
כאשר הגעתי לבית חולים רמב"מ בשעה 19:32, קיבלתי טלפון מהנהג שאמר שהוא ליד הבית ושאל אותי איזה קומה. הסברתי לו שאני לא בבית והוא אמר שישאיר את המכשיר בסניף ואוכל לקחת אותו מחר.
למחרת הגעתי לסניף וגילית שהמכשיר לא נמצא שם!!!!
נציגת שירות הכירה את הבעיה וניסת כמה פעמים ליצור קשר עם הנהג.
נאמר לי על ידי מנהלת הסניף שנהג מגיע בעוד 5 דקות ואקבל את ה-DVD.
לאחר 15 דקות חזרתי לחנות, אך מכשיר עדיין לא הגיע. מנהל הסניף אמרה לי שעוד 5 דקות הוא יהיה, אך לצערי גם לאחר 10 דקות הוא לא היה שם.
לאחר 35 דקות הגיע נהג והביא לי את ה-DVD. (לאחר 37 ימי עסקים).
כאשר ניסיתי לקבל הסברים ממנהלת הסניף על כל הדברים שקרו, קיבלתי יחס לא מקצועי, לא שירותי ומשפיל.
נאמר לי שכמות הימים שכתוב על הטופס זה לא נכון (30 ימי עסקים) ושזה בדרך כלל לוקח כמה ימים יותר.
כמו כן, היא טענה שאישתי שקרנית ואף פעם לא דיברה עם מחסני חשמל, כאשר אישתי התקשרה אליהם פעמיים וקיבלה מידע לא נכון.
לגבי איחור של המוביל היא אמרה שהוא הודיע לי שהוא מאחר ויגיע באיחור ואני סירבתי לחכות לו. אני משקר על כך שהוא לא התקשר עלי חצי שעה לפני ההגעה. לא קשה לראות בטלפון זמן שהוא חייג אלי בפעם הראשונה (19:31) 31 דקות אחרי שהוא היה אמור להגיע.
כאשר אמרתי לה שאני לא מוכן לקבל יחס כזה כלקוח ואתלונן, אמרה לי שאוכל להתלונן למי שאני רוצה וקוראים לה אביטל ושאני מוזמן לשלוח מכתב למשרדי החברה.
עלבון, סוג הנזק :
טיפול ותגובה של החברה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה