פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: מזגן שהיה תלוי מקומה שניה עקב בסיס שלא הותקן כראוי וברשלנות ! נושא התלונה:
שלומוב אורית שם/כינוי:
‏שבת ‏20 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום יום שבת ה- 20/08/11 שעה 08:30 בבוקר:

הנדון: מזגן שהיה תלוי מקומה שניה עקב בסיס שלא הותקן כראוי וברשלנות !

התוכן: פתחנו את התריסים בבוקר והזדעזענו ממה שעיניינו ראו. המזגן היה במצב "רכון" כלפיי מטה , כאשר כל הצד השמאלי שלו והבסיס התעקם ברמה כזו שעוד רגע היה ניראה שהכל עומד ליפול ולמשוך יחד איתו את הצינורות ולהתרסק על ריצפת הבטון .
דבר ראשון שעשינו כמובן היה ליצור קשר עם מכבי אש ולהזעיק אותם בדחיפות ע"מ שיגיעו ויעזרו לנו לנסות לפתור את בעיית חיים ומוות. דבר נוסף - יצרנו קשר עם המתקין ששמו אשר או שגיא -טל :052-1234567,( אני לא מציינת את המספר האמיתי שלו פה) שגם אם הוא יכול להגיע בדחיפות ולתפל בבעיה שנוצרה ממעשי ידיו והחוסר מקצועיות וברשלנות יתר. מרוב שהבחור כ"כ היה "נחמד" הוא אפילו לא היה מעוניין לשמוע את הבעיה שלי - ועמד על שלו ש"לא מעניין אותי מה הבעיה ,זה נישמע לך הגיוני שאת מתקשרת אליי ביום שבת ?" "תתקשרי יום ראשון" - וניתוק! כאשר מדובר בחיי אדם - בציבור- או בביתי הברכוש שלי שעליו שילמתי מרוב כספי אני דורשת שלא משנה באיזה שעה - או יום - יהיה את האופציה אפילו לפנות טלפונית ל"איש מקצוע" כזה. ניסיתי כמה פעמים ליצור איתו קשר-הוא ענה שוב- ולא היה מעוניין לשמוע אפילו משפט אחד והדבר היחיד שאמרתי לו היה " בבקשה אני צריכה עזרה!" והוא פשוט ניתק לי. ניסיתי שוב ושוב - והוא ניתק לי כל פעם מחדש את הטלפון. שלחתי לו הודעה SMS אולי כך הוא יבין את חומרת המצב - והתוכן היה : " התקנת את המזגן אצלנו שנה שעברה,וכרגע הוא נמצא במצב שהבסיס הוא עקום ותלוי מקומה שניה! חוצפה מצידך שאתה לא זמין ללקוחות שלך, עבודה מעשה ידייך .תגיע מיד לסדר את זה כי אם ירד על מישהו על הראש זה יהיה על אחריות שלך בלבד". מילה במילה - לא מסתירה כלום , ויש לי העתק מההודעה אם הוא יטען אחרת! ככה בני אדם/אנוש לא מתנהגים.!!! בזמן סכנת מוות ???? חוצפה כזו עוד בחיים שלי לא שמעתי או נתקלתי בו. כאלה אנשים אתם מעסיקים ?????? אני לא מתקוונת לשתוק על מעשה שכזה- והכל תועד וצולם ויש לי עדים שיכולים להעיד על המצב הקשה שבו היה נתון המזגן. הבחור ממכבי אש בעצמו אמר - שזה היה יכול ליפול על עובר שב ולהרוג אותו במקום - או יותר גרוע היה נגמר נזק לדירה שלנו - שהתוצאה הייתה שרפה.
אין לי גבר בבית שהיה יכול לעזור לי ותאמינו לי שלא הייתי צריכה להתקשר ל-"אשר שגיא" הזה ע"מ לשמוע ממנו יחס כזה משפיל ומזלזל!!! זאת עבירה ורשלנות מקצועית! נגרם לנו נזק נפשי, וכספי יחד . ועל כך אני דורשת פיצויי על העוגמת נפש שנגרמה לאימי ולי יחד.

לצערי אין לי כרגע עם מי לדבר אצלכם, אלא רק עם העו"ד שלי.

*העתק נשלח למשרד עו"ד , והגנת הצרכן *

----------------------------------------------------------
זה מה ששלחתי לצור קשר שירות לקוחות של מחסני חשמל במייל - אבל משום מה האתר שלהם כנראה כרגע נמצא בתיקון או משהו כזה - שהמייל לא נשלח . לא בטוח כרגע.
מה שכן - מסתבר שמחסני חשמל לא רק זולים במחירים אלא גם באנשי "מקצוע" שהם מחזיקים בשקל וחצי.
עלבון , נזק כספי סוג הנזק :
הגעה לבית הלקוח בדחיפות - והתקנת המזגן על בסיס תקין וכראוי וחזק ויציב ולא מחובר בצד אחד עם 2 ברגים ובצד השני עם 1. את כל השאר אני אפתור מול עו"ד שלי בתביעה משפטית נגד החברה . פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה