פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לק' נושא התלונה:
פנחס  לירן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר שלשום עשיתי חבילת עיסקה מקרר וכיירים .
לגבי המקרר הנציגה שאלה אותי האם אני מעוניינת בהובלה נמסר שכן מסרתי לה את הכרטיס אשראי אמרתי בתשלום 1 הכל גם ההובלה ,אמרה בסדר עלות הובלה זה 150 שח שאלתי אותה פעמיים וקומה 4 זה עדיין 150 שח אמרה שכן .
ביום ההובלה המובילים הגיעו פתחו את הקרטון והעלו בלי קרטון כל המקרר הגיע שחור מהיידים של המובילים והשאירו לי את המקרר בלי קרטון אמרו לי 180 שח הובלה .חשוב לי לציין שאני עדיין לא גרה בדירה .אמרתי למוביל שכבר שילמתי לא היה עליי כסף הרגשתי בעוגמת נפש שלא עידכנו אותי שלא נגבה ממני תשלום עבור הובלה נסעתי במיוחד ברכב לחפש כספומט ונסעתי בחזרה למובילים ושילמתי להם הרגשתי השפלה .
התקשרתי היום לסניף ענה לי למון מנהל ואמר לי שלא ניתן לעשות ביטול עיסקה מכיוון שכבר פתחו את המקרר ,מה זה אמור לעניין אותי בתור צרכנית אני לא פתחתי אלה זה נוהל שלהם להוציא את הקרטון לפני שמעלים לבית הלק'
אני לא שבעת רצון מהטיפול אני דורשת תגובה בהתאם .
כספי סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה