פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לקויה של מזגן = אשר הסבה עוגמת נפש גדולה מאוד!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף ירקון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

הנדון: התקנת מזגן של רשת מחסני חשמל, סניף ירקון, בביתינו באופן לקוי ביותר!!!

בעלי ואני רכשנו מזגן ( שלוש וחצי כוח סוס)בשווי של 7,000 ש"ח, כולל התקנה, ברשת מחסני חשמל סניף ירקון.
ביום ה-10/8/2011 באו מתקינים שהופנו ע"י הרשת עצמה, אל ביתנו והתקינו לנו את המזגן באופן לקוי ביותר
לצערנו הרב, המתקינים שאמורים להיות אנשי מקצוע,עשו מספר טעויות קריטיות שגרמו לנו לעוגמת נפש גדולה וסבל בימים החמים של אוגוסט ולהלן פירוט עבודתם הלקוייה:
א. קדחו בקיר במקומות לא נכונים , בעקבות מדידה מוטעת והשאירו לנו סימני קדיחה על קירות חדשים בבית חדש. (אומנם סתמו בגבס אך השאירו כיעור בולט)

ב.לא זאת ועוד הם שכחו להסיר חתיכת קרטון הנמצאת מאחורי המזגן, במזל שהשכן מהדלת ליד שם לב לכך ובזכותו יכלנו להסיר את הקרטון, שאילו היה נשאר אזי היה חוסם את כל מעבר האוויר של המנוע.

ג. המזגן לא קירר כלל וכלל ואנו לא הבנו מדוע, מבדיקה שערך טכנאי מורשה של חברת אלקטרה שהגיע אלינו כשלושה שבועות לאחר מכן(31/8/2011) נתגלה, כי בעקבות ההתקנה הלקויה , הם השאירו את אחד מברזי הגז פתוחים ועל כן היה חסר גז במזגן החדש!!! משום כך הוא לא קירר!!

ד. נוסף על כל הצער המזגן עשה רעש ,מבדיקה של הטכנאי נתגתלה מדבקה שסתמה את פתחי האיורור ועל כן יצרה רעש!!
מדבקה זו הייתה אמורה להתגלות לעיני המתקינים בזמן ההתקנה.
חשוב לציין שהטכנאי הגיע אלינו ביום ה-31/8/2011 ועל כן סבלנו שלושה שבועות

נבקש להתייחס לתלונתינו באופן רציני ושקול

לא ייתכן שבעקבות ההתקנה הלקויה הזו נאלצנו לסבול מחום ורעש, וחורים בקירות הבית החדשים , הצער שזה הסב לנו היה גדול מאוד בהתייחס לעובדה שהשקענו בקניית המזגן סכום רב-בשווי של 7000 ש"ח !!

נודה על טיפול מהיר ויעיל!!

אסף ומיכל פרנקל

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף - של ההתקנה- בסך של כ-1000 ש"ח ממחסני חשמל אלינו הלקוחות פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה