פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ויחס מזלזל של נציגי הסניף והמנהלת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יגאל אלון 127 תל אביב כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בפברואר השנה בעלי ואני קנינו מצלמה, טרם לידת בננו בכורנו, על מנת לתעד את הרך הנולד.
לאחר מספר שימושים במצלמה הסתבר כי המצלמה לא יכולה להסריט סרטוני וידאו, וזאת על אף שהמצלמה היא מדגם מתקדם ומחירה הסתכם סביב ה1,000 ש"ח.
פנינו לסניף בו קנינו את המצלמה, לאחר שרשרת אי הבנות של הנציגים ופניות הלוך ושוב נאמר לנו כי הבעיה בכרטיס וצריך להחליפו לכרטיס מסידרה 6. הוצע לנו כרטיס של 4 GIGA במתנה כאשר הכרטיס שאנו שידרגנו במעמד הקנייה היה 16 GIGA.ויתרנו על ההצעה וקנינו מכספינו את אותו כרטיס מתאים בגודל 16 GIGA. אך גם זה היה ללא הועיל- המצלמה עדיין לא הסריטה.
פנינו שוב לסניף שהציע לשלוח את המצלמה למעבדה, שזה מה שאכן עשינו,ולאחר שבועיים של המתנה ללא מצלמה- המצלמה עדיין לא מסריטה.
בשלב הזה פקעה סבלנותנו, השארנו את המצלמה בסניף וביקשנו שהמנהלת תחזור אלינו. בשיחה עם המנהלת הוצע כי נחכה לסוכן שיגיע ויראה את המצלמה, ובמידה והסוכן יחליט כי היא תקינה אז " אין מה לעשות " . מה גדולה היתה האכזבה שהמנהלת לא התקשרה על מנת לתת פיתרון הולם לבעיה אלא התקשרה על מנת לחנך את הלקוח ו(אני מצטטת) " ממש מתביישת לחזור על דברים פעמיים " והפנתה אותנו למחלקת שירות לקוחות.
לסיכום- קנינו מצלמה במיטב כספינו ואנו יכולים לצלם בה רק תמונות סטילס , הילד שלנו כבר בן חצי שנה ולא הצלחנו להסריט אותו עם המצלמה. ומשניסינו לתקן את המצב ניתקלנו באטימות ושירות מזלזל.
אנו תקווה שעם פנייתינו זו יתייחסו אלינו ברצינות.
כספי ו סוג הנזק :
מצלמה חדשה או לקבל את הכסף חזרה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה