פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה עקב אי קבלת המוצר נושא התלונה:
כהן אוסי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.09.11 רכשתי מייבש כביסה שלא היה במלאי ולכן נאמר לי שתוך שבעה ימי עסקים המוצר יגיע לביתי.
בנוסף קיבלתי תווי קניה בסך 600 ש"ח של רשת ורדינון, מתנת מחסני חשמל לקונים בחג מעל סכום מסויים.
לאחר שישה ימים השתמשתי בתלושים, אך כל מבצעי החנות התגלו כלא תקפים למשלמים בתלושים של מחסני חשמל, זאת אומרת שהמחיר ששילמתי עבור הפריטים היה מחיר מלא כשהחנות מלאה במוצרים עד 70% הנחה.
אבל עד כאן אין תלונות...
למחרת, אחרי שבעה ימי עסקים שחלפו כאמור, צילצתי לחנות לברר מתי אקבל את המכונה והנציג טען שבעוד שבועיים.
ביקשתי לבטל את העסקה, שכן אני זקוקה למוצר באופן מיידי, והנציג אמר שאין שום בעיה וביקש שאגיע לחנות.
ציינתי את העובדה שהשתמשתי אתמול בתווי הקניה והוא אמר שזה בסדר, ואשאיר אותם אצלי.
היות ויש לי ילדים קטנים בבית הצלחתי להגיע לחנות רק בערב ואז נאמר לי שאין אפשרות לבטל את העיסקה כי המנהלת לא מאשרת דבר כזה ורק מחר יעשה בירור מול אותו הנציג שדיבר איתי.
חזרתי הביתה מאוכזבת (ובעיקר מטורטרת) ולמחרת הם אכן התקשרו ואמרו שאין בעיה עם ביטול העסקה בתנאי שאשלם להם 600 שקלים במזומן או שאמתין לסוף החודש כדי לקבל את המכונה ובנוסף טענו גם שהנציג שעמו דיברתי אמש הטעה אותי לגבי השארת התווים אצלי.
שימו לב שפתאום הם מבקשים גם שאמתין עד סוף החודש ולא שבועיים כמו שנאמר לי בשיחה הראשונה.
ביקשתי למצוא פיתרון הוגן יותר, היות ואני לא אשמה במקרה שקרה והם הציעו לי ל"לשדרג" למכונה יקרה יותר שיש במלאי או לקבל זיכוי של 150 ש"ח בחנות ולחכות לסוף החודש עד שתגיע המכונה שהזמנתי.
סירבתי כי לא נשמע לי הוגן שאשלם יותר או שאחכה זמן רב כל כך היות ואני זקוקה למייבש שרכשתי, במחיר שרכשתי, ולא למוצר אחר ויקר יותר והם טענו שהמנהלת תחזור אלי ותדבר איתי.
זה לא קרה וכשהתקשרתי שוב היא כבר לא היתה.
יש לציין שגם אם לא היו לי ילדים קטנים בבית שזקוקים לי בכל רגע נתון, הזמן שבזבזתי בטלפונים והגעה ושלא נדבר על העצבים- הוא יקר מפז וחבל מאוד שכך בוחרים להתייחס ללקוחות נאמנים (לשעבר).
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה והתלושים שניתנו יהוו פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה