פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה וטרטור של לקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פינטו 20 פתח תקווה כתובת:
סניף פינטו פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר בסניף זה. במוצר נוצרה בעיה. המוצר תחת אחריות.
הרמתי טלפון לסניף ובנוסף אף ביקרתי בסניף פעם נוספת (בשל הטעיה - נאמר לי שיוכלו לטפל בי אם אמסור מספר כרטיס אשראי, אף בלא חשבונית), ושאלתי מהי הדרך הטובה ביותר למסור את המכשיר לתיקון. דיברתי שם עם מספר אנשים (שהיו אדיבים באותו זמן והראו נכונות לעזור) וכולם אמרו שעלי להגיע עם קבלה - חשבונית, ולמסור את המכשיר בסניף (ולא במעבדה המורשת).
הגעתי עם חשבונית וקבלה, ואכן לקחו ממני את המוצר.
לאחר כשעה התקשרו ואמרו "היתה טעות, 2 מטר לידינו נמצאת המעבדה, שם אתה צריך למסור את המוצר".
הסברתי שמבחינתי להגיע אליהם שוב זה סיפור של זמן רב, וביקשתי שיעזרו לי ויעבירו את המוצר למעבדה (שנמצאת "2 מטר לידם").
הם אמרו "שאינם יכולים" (???). ביקשתי / התחננתי שלפחות בשל הטרטור שגרמו לי, יעזרו לי ויעשו "טובה" ויעבירו את המוצר למעבדה.
הם בשלהם "אם היינו יכולים היינו עוזרים. פשוט אנחנו לא יכולים".

אם אקבל טיפול - אני מוותר על פרסום התלונה באתר.
שיעבירו את המוצר למעבדה שנמצאת בסמוך אליהם. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה