פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום ללא תמורה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי2012 פנו אלי מחברת הדס פתרונות עיסקיים טלפון 1800-363030 על מנת לרכוש מתקן מים קרים/חמים על השיש . הנני לציין כי ברשותי מתקן מסנן מים מתחת לכיור של אותה חברה , ובקשתי להחליפו . לאחר דיונים הסכמתי לרכוש את המתקן למים קרים/חמים . נאמר לי כי זה יעלה לי 1600 שקל בתשלומים חודשיים של 160 שקל לחודש . אולם למחרת התחרטתי ובקשתי להחליף רק את המסנן מתחת לכיור. נציגה של החברה אמרה כי ישלחו גם את הבר למים חמים קרים ובמידה ואני אקח יחיבו אותי. אני לא לקחתי את המתקן אלא רק את המסנן שעולה 350 שקל .
להפתעתי חויבתי בכרטיס אשראי בסך של 1600 שקל תשלומים חודשיים . צלצלתי לחברה על מנת לברר ו נאמר לי כי יזכו אותי ויחיבו אותי בסך של 350 שקל ואכן חויבתי בסך 350 שקל ולא קבלתי את הזיכוי עד היום ושלמתי 3 תשלומים חודשיים שהם 480 שקל .
אני פניתי לחברה עשרוצת פעמיים וללא תגובה מחיבים אותי בחינם .
הנני לציין שאני פנסיונרית בת 75 שנה ומבקשת לטפל בחומרה על הענין הזה להחזיר לי מייד את 480 שקל שקוזז מחשבוני וממשיכים וגבות את היתר .
תודה
מרים כהן 0523899171

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה