פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל ומכירת מוצר לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: קניה – 103-292676
רכשתי מכשיר טלפון בסניף בילו אשר בצומת בילו בפברואר 2012 ממחסני חשמל. המכשיר מאז כבר פעם שלישית בתיקון אשר מוחזק בכל פעם מעל חודשימים. דוגמא - בפעם הנוכחית המוצר נמסר לתיקון ב17/10/12 וטרם הוחזר אלי - עדיין בתיקון (21/11/12). הם מתעלמים ממענה טלפוני, משקרים בפנים שהמכשיר אמור לחזור בכל רגע כאשר בכלל לא נמסר לתיקון, מנהלת אשר מתחמקת ממתן אחריות למכירת מכשיר פגום. המכשיר כבר הוחלף, האריכו במעט את האחריות בפעם השניה שנמסר לתיקון. אך בכל כחודשיים המכשיר כחודש + בתיקון - כבר מהפעם הראשונה דרשתי לקבל את כספי חזרה אך סירבו בתוקף. מבחינתי, המקום פשוט גנב סכום של 777 ש"ח מבלי לקחת אחריות למוצר לא תקין שנמכר. יושבות נציגות שקרניות שאומרות שהמכשיר נמסר מזמן אך מתוך בדיקה עם מנהל המעבדה נמסר שהמכשיר הועבר אליהם רק ב 12/11 - כלומר המכשיר יושב בסניף כחודש מבלי לספק מכשיר חלופי ומבלי טיפול מיידי ללקוח אשר סיים לשלם. מבחינת המקום הוא כבר קיבל את כספו ולא מעניין אותו לתת שירות. יש לציין שזו הקנייה האחרונה שלי במקום, אדאג גם שמכריי לא יקנו במקום שכן הטיפול של המנהלת, המקום והצוות כושל. אין מענה טלפוני ועד שעונים פשוט משקרים ללקוח וכמובן שלא חוזרים עם תשובות. בזיון של טיפול ושירות. התשובה יש 30 ימי עסקים של טיפול אינה מהווה תשובה כאשר בכל פעם המקום מחזיק בטלפון 3 שבועות ורק אז מועיל לשולחו. מקום אשר היה מכבד את עצמו היה נוהג אחרת בתקלה חוזרת – מחזיר הכסף ומפצה על מנת שהלקוח יחזור ולא מפחד ממענה טלפוני ומהתחמקות לשאת באחריות. כמו כן , 30 ימי עסקים הינם תקופה מוגזמת להארת לקוח ללא טלפון לחלוטין. אני הייתי צריכה לקנות, אתמול טלפון חדש כי נשארתי בלי טלפון תקופה כ"כ ארוכה. המנהלת אדווה, והנציגות, שמחה ושירן בהחלט מבזות והורסות את שם המקום. לא יעלה על הדעת ששתיהן אומרות שהמכשיר יצא ב 18/10 אך בפועל נמסר רק ב 12/11. כמוכן כל אחת מהן הבטיחה מספר פעמים לבדוק את העניין ולחזור עם תשובה אך כאמור זה לא נעשה אפילו פעם אחת כולל לא טלפון מהמנהלת אדווה אשר התבקשה אף היא לחזור אליי עם תשובה ומענה.
אבקש לקבל החזר של הסכום ששילמתי 777 ש"ח או זיכוי +פיצוי על כל עגמת הנפש שנגרמה לי בשל טיפול כושל של הסניף.
לטיפולכם המהיר אודה,
אילנית
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה