פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי וודאות לגבי מוצר שנשלח לתיקון נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בר יהודה 14 כתובת:
מתחם נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוקטובר שלחתי לתיקון טאבלט בסניף מתחם נשר והבטיחו לי שיוחזר המוצר תוך 30 אך המוצר לא חזר עדיין ויתרה מזו הנציגים אינם בטוחים מתי והיכן נמצא המוצר. לאחר פניות רבות לסניף טלפונית והן פרונטלית עדיין אין מוצא ואין יודע. הגעתי לפניות הציבור לאחר ייאוש ודאגה לגבי המוצר שלי ששילמתי עבורו סכום נאה ואין על מי לדבר ואם יש אם מי השירות נוראי ומזלזל.
אני מעוניינת בכספי בחזרה על עוגמת נפש שנגרמה לי. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה