|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות כראוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף היכל נוקייה |
כתובת: |
היכל נוקייה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הטלויזיה התקלקלה וקיים אחריות עליו אך החשבונית אבדה עקב שיטפונות שהיה בבית , אך יש דף מויזה אשר מוכיח את הקנייה של הטלוויזיה מהחברה בו נרכש אך החברה לא מוכנה לקבל את זה ו״מסננת״ אותנו באחריות על הטלוויזיה
|
תיקון/החלפה הטלוויזיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|