פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מנהל הסניף - עופר נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קניג ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על מנהל סניף פייר קניג של רשת מחסני חשמל בירושלים.
אמש הגעתי עם אבי לחנות על מנת לרכוש מדיח כלים. מחירו של מדיח הכלים הוא 2790 ש"ח כפי שמצויין על המכשיר אשר בתצוגה. אחד המוכרים שעזר לנו, בשם דודו, הבטיח לנו הנחת עובד של 3% וזאת מאחר ורכשנו מוצר נוסף באותה קנייה, דודו רשם את הפרטים על פתק על מנת שנלך לשלם עבור המוצר. בנוסף, כל מי שרוכש את המדיח, זכאי ל 4 מתנות (קומקום, מצנם, מיקסר ובלנדר).
כאשר הגענו לקופה, התפנה מקום אצל מנהל הסניף, עופר, והתיישבנו מולו על מנת לסכם את החשבון.
כבר בתחילת החשבון עופר שינה את מחיר המוצר במחשב ל 2800 (להזכירכם, המחיר המקורי המצויין על מדיח הכלים הוא 2790), כאשר ביקשנו את המחיר שדודו הבטיח לנו (2700 ש"ח), עופר החליט שהוא לא מאשר את ההנחה וזאת למרות שזה המחיר שהובטח לנו.
החלטנו להבליג את עניין ההנחה ולשלם את המחיר המלא, אך כעת עופר החליט שלא מגיעות לנו המתנות, ובכך הגיעו מים עד נפש.
החלנו להתווכח עם עופר כי מגיעות לנו המתנות והוא מצדו החליט שהמתנות לא מגיעות לנו משום שהן נגמרו במלאי ועל פי דבריו, "זה ידוע לכולם שזה עד גמר המלאי, לא צריך להיות כתוב".
עופר החליט שהוא מסרב לתת לנו שירות כי אנחנו חוצפנים, לאחר שאמרתי לו שאני מתכוון לפרסם את הסיפור הוא החליט שהוא מזמין משטרה בגלל איומים כלפיו. יש לציין כי מיד לאחר שאמרתי לו שאכנס בו (בהקשר לתלונתי) התנצלתי על השפה הבוטה.
עופר, מנהל הסניף סרב לתת לנו שירות, הדבר היחיד שרצינו הוא אישור כי מגיעות לנו המתנות וכי הוא הזמין אותן מרשת אחרת. הוא סירב בתוקף והמשיך בהתנהגותו הבוטה, האלימה והמכוערת.
לאחר הגעת המשטרה, לפתע הפך עופר ליפה נפש, הוא דיבר בשקט וברוגע וסיפר לשוטר את הסיפור בתוספת שקרים כי אמרנו לו ש"נגמור עליו" וכדומה.
כמובן שלאחר הגעת השוטר, עופר הודה כי הוא לא נתן לנו שירות כי "הגענו לעימות", ואז כמובן שנכנס פנימה והביא לנו את אישור ההזמנה על המתנות שמגיעות לנו.
כל הסניף הסתכל עלינו ודיבר עלינו, לא היה אדם אחד בסניף שלא תהה מדוע צריכה להתערב משטרה על מנת לקבל שירות נאות בסניף. ההשפלה והעלבון שקיבלנו ממנהל הסניף עברו כל גבול.
אנחנו לא רוצים פיצוי, אנחנו בסך הכל מבקשים התנצלות רשמית של מחסני חשמל ונקיטת פעולה מול מנהל הסניף עופר.
תודה,
יואב רוזנברגר

עלבון סוג הנזק :
התנצלות רשמית של הרשת, קבלת המתנות והעמדה לדין משמעתי של מנהל הסניף. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה