|
|
|
|
|
|
אין מוצר ואין זיכוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
הבושם12 |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב2.10.12 נשלחה לתיקון מצלמת אולימפוס בסניף אשדוד. ע"י נציג השירות בסניף מולא טופס העברת מוצר לתיקון, הוסבר שיש לחכות עד 30 יום. לצערי עד היום המוצר לא הגיע ואין זכר לו. כמו כן הסתבר לאחר יותר שאף אחד בסניף לא יודע היכן נמצא המוצר. לאחר דרישות רבות הוסבר מסגנית הסניף שיש לפנות לשירות לקוחות כי זה לא באחריותם ואין להם כל קשר, בעתיד לא לפנות אליהם. לאחר טלפונים רבים לשירות לקוחות סוף סוף קיבלתי תשובה שהחברה המתקנת את המוצר פשטה רגל ואין מה לעשות. החלטתי להתלונן על השירות המזלזל והגרוע של סניף אשדוד ! לקבל את כספי הם כן רצו לקבל אבל לשאת באחריות זה לא הם!
|
אין מוצר |
סוג הנזק : |
זיכוי של המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|