|
|
|
|
|
|
כיריים גז |
נושא התלונה: |
יום ראשון 20 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז ביג |
כתובת: |
קרית שמונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל נרכשו כיריים תוצרת אלטרה בבקרית שמונה ולאחר חודשיים הכפתורים לא עבדו והיינו בלי כיריים בא טכנאי החליף את הכפתורים והבעיה חזרה על עצמה בחודש אוגוסט הודיעו לנו מאלקטרה שאין חלקים ושיהיו ויהיו רק באוקטובר באוקטובר הודיעו בדצמבר בדמבר ב20בדצמבר בא טכנאי בדק את הכיריים ואמר שהכיריים נוזלות ואין להשתמש בהם ושאלקטרה תשדרג לנו את הכריים בתוספת תשלום אני לא הסכמת מדוע אני צריכה לשלם עוד 550 שח עבור כיריים שקיבלתי פגומות מההתחלה מהחברה מה גם שגם אחרי שבוע הם לא התקשרו לומר לנו שום דבר בענין הם נתנו אמתלות שונות ואף פעם אחת עם פתרון לבעיה כל פניותנו למחסני חשמל נענו שרק שרות אלקטרה מטפל בבעיה ושאני לקוחה של מחסני חשמל ולא של אלקטרה וסך הכל אני רוצה כריים בלי להוסיף עוד כסף שכרגע אין לי אבל אין קול ואין עונה ואני עדיין מבשלת על אמגזית לחמישה ילדים וזה נראה נשמע ומרגיש רע ואפילו נראה כרמאות אני מקווה שמישהו ישמע אותנו ויתן לנו לצאת מעוגמת הנפש ומתחושה שאסור לקנות איפה שאחרי ששילמת אתה בלתי נראה ושקבלת הפנים בקניה וקמלת הפנים אלרי הקניה ממש ממש לא לא אותו דבר תודה רחל רפטר חצור הגלילית פלא 0547213799
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החלפת הכריים ללא שום תוספתופיצוי על עוגמת הנפש וההתנהגות המזלזלת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|