פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת פרטים כוזבים לטובת ביצוע עיסקה נושא התלונה:
מוסקוביץ ערן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך 9/1/2013 מכשיר סלולארי מדגם סמסונג גלקסי -3,
בסניף מחסני חשמל באשקלון. לפני ביצוע העסקה, שאלתי את נציג המכירות בשם רפי, האם המכשיר מעודכן בגרסא האחרונה שלו...נאמר לי שלא, אבל ברגע שאני אדליק את המכשיר מייד אני אקבל את האפשרות לעדכן אותו לגרסא האחרונה.ייתרה מזאת הוא הראה לי את המכשיר שלו וטען שרכש אותו לפני חצי שנה והוא באותו היום כבר התעדכן לו לגרסא החדשה. על בסיס נתונים אלו החלטתי לבצע רכישה של המכשיר , כאשר הדלקתי את המכשיר התגלה לי להפתעתי שאין אופציה לעידכון הגרסא כפי שנאמר לי. לאחר בירור קצר עם המעבדה של יבואן המכשירים (חברת שיא-קום) התברר לי שאין להם כרגע בכלל גרסא מעודכנת למכשיר ונכון להיום אין להם גם צפי למועד יציאתה של הגרסא הזו. ניגשתי עוד באותו היום למנהל הסניף באשקלון ושטחתי בפניו את פרטי הסיפור וביקשתי לבטל את העסקה.הוא הסביר לי שהחוק אומר שמכשירי חשמל שנעה בהם שימוש לא ניתן להחזירם או לבטל את הרכישה. אמרתי לו שאני מקבל את דבריו אבל שייבדוק מה ניתן לעשות כי רכשתי את המכשיר על בסיס הנתונים השקריים שמסר לי נציג המכירות שלו, ושאלמלא נעשה כך לא הייתי רוכש את המכשיר. הוא אמר לי שאני יכול לפנות להנהלת החברה ולברר איתם מה לעשות. היום חזרו אליי מהנהלת החברה ואמרו לי שאין מה לעשות, וזה שקניתי את המכשיר זו הייתה בחירה שלי, ולא משנה אם הנציג שלהם שיקר או לא!!!

אשמח לשמוע את דעתכם במושא, היות ואני תקוע עם מכשיר שלא ניתן לעדכן ושרכשתי במחיר דומה למכשירים מעודכנים שנמכרים בחנויות אחרות בשוק.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה