תיקון מכשיר טאבלט |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ביג ,דרך חברון 21 |
כתובת: |
ב"ש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/12/12 מסרתי לתיקון טאבלט AKAI 7. עומרו לי שבמשך זמן הקצר יתקשרו אלי לגבי תיקון, אבל אף אחד לא יתקשר. חזרתי אחרי שבועיים וביקשתי לקבל תשובה - מתאי יתקנו טאבלט, חזרתי הביתה ללא תשובה. אחרי חודש חזרתי למחסני חשמל והתברר שטאבלט שמסרתי לתיקון פשות לא מוצאים. אחרי כמה ימים פניתי למנהל שירות ומנהל סניף בשם חנה. קיבלתי אותה תשובה - טבלט נשלח למעבדה לא ידוע על ידי עובדי מחסני חשמל. אני דורש את החזר כל ההוצאות על הנסעיות והזמן שהפסדתי בתורים לשירות לקוחות של החברת הנ"ל ולקבל בחזרה את הטבלט, רצוי , במצב תקין. טופס תיקון של טבלט - 420112231
בכבוד רב, קרקיס גנאדי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי והחזר מוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|