|
|
|
|
|
|
איבוד מכשיר שנמסר לתיקון |
נושא התלונה: |
אורביטל-הראל טובי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שעברתי דרך יסורים ולמעשה נזרקתי לרחוב, פניתיתי בתלונה כתובה לשירות לקוחות של מחסני חשמל, וביקשתי להעביר את תלונתי למנכ"ל החברה. לא קבלתי כל תגובה בכתב ולאחר לא מעט טלפונים נאמר לי מפורשות שעלי להתנהל אל מול מנהלת החנות בחולון, שכאמור התנערה מכל אחריות.
פניתי אליכם באה כדי לעזור לי לעבור את המחסות שהאנשים הנוגעים לתלונה שמו בפני ולהגיע למנכ"ל החברה.
|
מציאת המכשיר או סיפוק מכשיר חלופי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|