|
|
|
|
|
|
מידע שקרי בדבר מוצר במלאי החנות - עגמת נפש ובזבוז זמן |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע - ביג. |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי למחסני חשמל באר שבע על מנת לברר לגבי טלוויזית מאסימו LED32", בטלפון נמסר לי שקיימת אחת במלאי ואוכל להגיע . וידאתי שוב , ומסרתי שאני בא במיוחד מדימונה - מסרו לי להגיע . הגעתי לחנות - המוכר מסר לי שהיא קיימת במלאי והפנה אותי לשלם . ניגשתי לשלם כדי לקחת את הטלוויזיה שילמתי - והמוכרת מסרה שיא תבצע הזמנה . מסרתי לה שיש במלאי ולכן גם הגעתי . היא מסרה שיש תקלה במלאי- בפועל מראה שיש אחת ולמעשה אין . מסרתי לה שישלחו לי לבייתי מכיוון שביזבזתי זמן יקר ודלק על כך המוכרת לא טרחה אפילו להתנצל - שירות מתחת לכל ביקורת.בנוסף , אחי ניגש במוצאי שבת האחרון לחנות , ושוב נמסר לו שאין במלאי לאחר שנמסר לנו להגיע לחנות. אי לכך הובטח לו שישלח לביתנו ללא עלות.
ב25/03/2013 התקשרו בבוקר מהחנות ומסרו שישלחו את הטלוויזיה במהלך היום . חיכיתי בכל היום שיה ערב חג חשוב והיה עליי לצאת מהבית - לממתקין - וזה לא בא!!!!
|
משלוח חינם - ופיצוי בסך 1000ש"ח על אבדן יום העבודה ואי הגעת מתקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|