פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שקרי בדבר מוצר במלאי החנות - עגמת נפש ובזבוז זמן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע - ביג. כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי למחסני חשמל באר שבע על מנת לברר לגבי טלוויזית מאסימו LED32", בטלפון נמסר לי שקיימת אחת במלאי ואוכל להגיע . וידאתי שוב , ומסרתי שאני בא במיוחד מדימונה - מסרו לי להגיע . הגעתי לחנות - המוכר מסר לי שהיא קיימת במלאי והפנה אותי לשלם . ניגשתי לשלם כדי לקחת את הטלוויזיה שילמתי - והמוכרת מסרה שיא תבצע הזמנה . מסרתי לה שיש במלאי ולכן גם הגעתי . היא מסרה שיש תקלה במלאי- בפועל מראה שיש אחת ולמעשה אין . מסרתי לה שישלחו לי לבייתי מכיוון שביזבזתי זמן יקר ודלק על כך המוכרת לא טרחה אפילו להתנצל - שירות מתחת לכל ביקורת.בנוסף , אחי ניגש במוצאי שבת האחרון לחנות , ושוב נמסר לו שאין במלאי לאחר שנמסר לנו להגיע לחנות. אי לכך הובטח לו שישלח לביתנו ללא עלות.
ב25/03/2013 התקשרו בבוקר מהחנות ומסרו שישלחו את הטלוויזיה במהלך היום . חיכיתי בכל היום שיה ערב חג חשוב והיה עליי לצאת מהבית - לממתקין - וזה לא בא!!!!
משלוח חינם - ופיצוי בסך 1000ש"ח על אבדן יום העבודה ואי הגעת מתקין פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה