פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה והחלפה נגן MP-3 פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי נגן מסוג של SANSA )SANDISK) 1 בשווי 189 ש"ח בסניף פולג ( נתניה) ב23.11.2012 כמתנה ליום הלדתה של אימי
.השקעתי המון בהקלטה של מוזיקה וספרים . כעבר חודשיים נגן הפסיק לעבוד.
ב11.01.2013 החזרתי נגן פגום לסניף. ביקשתי להחלפו. אבל הסבירו לי שלא מחליפים דברים אלא שלחים ל"תיקון". היה ברור לי שאף אחד לא חתקן נגן זה מיפני שעלות מוצר זה לרשת מוצרי חשמל לא יותר מ10 $ ליחידה . נגו בכל זות נשלך לתחקון. זמן תחקון לפי טופס העברה לתיקון 30 יום העבודה.
אף אחד מסניף לא התקשר אלי לא בעוד 30 יום עבודע ולא יותר. כשר פניתי לסניף ב 22.03.2013 נציג מאוד התפלה שאני חזרתי. עם שאלה" מי היזמין אתך? נגן לא חזר אלינו" הוא הלך לדבר עם אחראי . יציאו לי שתי אופציות: 1.לקנות נגן חדש יקר יותר (250 ש"ח ) או 2.לקחת זיכוי לקניה אחרת ממוצרי הרשת.
אני לא רוצה לדבר על רשת זות כלל ,לא רוצא לקנות ממנה שום דבר ומבקשת להחזיר לי סכום ש שלמתי עבור נגן הפגום.
היום היתי בדרך מבית משפט למילוי טפסים למשפט בתבעיות קטנות . לרגה עצרתי וכתבתי מכתב זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי, התנצלות. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה