פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מחפירה של סניף רעננה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/2 רכש גיסי שני מכשירי טאבלט 10 במחסני חשמל סניף כפר סבא. גיסי קיבל חשבונית על שמו . אחד מהמכשירים נרכש עבורנו.
לאחר תקופה קצרה נתגלתה בעייה במכשיר. לא ניתן היה להטעין את המכשיר והוא הפסיק לפעול.
בתאריך 2/4 ניגשנו אני ובתי למחסני חשמל סניף רעננה והגשנו את המכשיר לתיקון. התבקשנו להמתין בעוד המכשיר נלקח לבדיקת הבעייה במחסן. לאחר מס' דקות שב העובד בשם דודי מימוני ואמר כי אכן יש בעייה בהטענה והמכשיר יישלח לתיקון במעבדה והוסיף כי יש גם סדק במסך. אני וביתי היינו מופתעות היות ומס' דקות קודם לכן כשמסרנו את המכשיר לא היה כזה. ביקשתי לראות על מה מדובר. מר דודי הראה לי את המכשיר. לתדהמתי ולתדהמת ביתי היה סדק משמעותי במסך.
הסברתי למר דודי כי אני יודעת בוודאות שלא היה סדק שכזה וכי אין ספק שבסדק משמעותי כזה היינו מבחינות.
הנציג דודי לקח את המכשיר ואמר שישלח לתיקון והבטיח כי גם הסדק יתוקן.
הנציג החתים אותי על טופס תיקון והמכשיר נשלח למעבדת מודן.
הובטח לי כי המכשיר ישוב מתוקן עד ל- 30 יום משליחתו.
לאחר כחודש וחצי החלטתי ליצור קשר עם הסניף. בכל פעם נאמר לי שהמכשיר טרם שב מהתיקון. לאחר מכן נאמר לי שהייתה טעות והוא נשלח רק חודש לאחר שהבאתי אותי לסניף. בכל שיחה שהתקשרתי נאמר לי כי אני צודקת אבל הייתה טעות.
לאחר מס' לא מבוטל של טלפונים לברור העניין ניגשתי בתאריך 22/5 אל הסניף לברור העניין.
נאמר לי כי המכשיר עדיין בתיקון אך הסדק לא יתוקן היות ואין אחריות על סדק במסך ומר דודי מימוני טוען שהוא הגיע סדוק.
פניתי למר דודי בעודי שם והתעמתתי איתו בעניין.
ביקשתי לפנות אל מנהל או לשוחח עם מישהו בכיר על מנת לקבל עזרה או אוזן קשבת נאמר לי שהמנהלת איננה וכי יחזרו אליי באופן טלפוני.
מאז עבר שבוע שלם בו יצרתי קשר טלפוני יום יומי . שוחחתי עם נציגת השרות שירלי כהן אשר באופן עקבי חזרה והבטיחה לשוב אליי עם תשובה אך כזו לא הגיע ולא החזירו לי אף לא טלפון אחד.
ביום שישי ה- 24/5 לראשונה חזר אליי באופן טלפוני נציג בשם שלומי אשר טען שהוא האחראי. הוא הטיח בפניי האשמות. טען שאני משקרת. ניסה להבהיל אותי בכך שנפתחו מצלמות לבדיקת הארוע . כשחשבתי שאולי באמת תמונות מהמצלמה יכולות לסייע לי להוכיח את צדקתי הוא טען כי לא רואים במצלמות.
לאורך כל השיחה הנציג איציק פנה אליי באופן משפיל ולא ראוי לנותן שרות. לסיכום שיחה זו אמר שוב שהנושא ייבדק ויחזרו אליי עוד באותו היום דבר שכמובן לא קרה.
ביום ראשון ה- 26/5 יצרה איתי קשר המזכירה שירלי כהן וסוף סוף אמרה שיש תשובה בענייני. נאמר לי כי הוחלט לאפשר לי לשלם את התיקון בהנחה.
הנציגה שירלי כהן טענה שהתשובה היא סופית, ניתנה ממנהל האזור חיים אביעד וכי אם אני מעוניינת אפנה לשירות הלקוחות (אשר אגב נמצא באופן אבסורדי מתחת למנהל האזור ממנו התקבלה התשובה).
העניין עקרוני ואין לי שום כוונה לשאת בהוצאת תיקון לנזק שלא נגרם על ידי (גם אם זו הנחה מצידכם).
השרות שקיבלתי הוא מתחת לכל ביקורת. אין למי לפנות ותשובות ענייניות לא מתקבלות.
נכון לעכשיו המכשיר נמצא בתיקון הרבה מעל ל- 30 ימים ולא ברורה ההתנהלות.
מאוד מאכזב שרשת כמו מחסני חשמל שמחשיבה את עצמה ונחשבת כרשת אמינה ואחראית נוהגת כך בלקוחותיה.
מבקשת שפנייתי זו תעבור לגורמים המתאימים.
תודה מראש!
עלבון, כספי ו סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה