|
|
|
|
|
|
מקרר לא תקין כבר חצי שנה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
יוספטל 2/4 רמלה |
כתובת: |
צומת בילו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפניות הציבור שלום רב אני שולחת לכם את המכתב הזה בשם חמי וחמתי אנשים מבוגרים שרכשו מקרר בתאריך 12/3/2013 המקרר הגיעה לא תקין ועשה קרח את כל המזון הגיעה טכנאי לבית שטען שצרייך להחליף כרטיס אנחנו לא הסכמנו לכך מכיוון שהמקרר חדש ודרשנו אחר במקומו הלכנו בחודש מאי 2013 בחרנו דגם אחר אשר הבטיחו לשלוח אותו שבוע ועד היום לא הגיעה המקרר כמו שציינתי מהתחלה ההורים של בעלי מבוגרים מאוד ולא ניידים כל יום זורקים אוכל מכיוון שהכל מתקלקל אני מבקשת בכל לשון של בקשה לחזור אלי עם תשובה לעזור לזוג המבוגר היקר הזה שמרגישים מרומים וחסרי מענה מספר הטלפון שלי 0502353355
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף להם דגם אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|