|
|
|
|
|
|
מוקד טלפוני |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
פייר קניג 10 |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התקשרו אלי ולא יכולתי לענות. השאירו הודעה ליצור קשר עם הסניף לתאם משלוח של המוצר. וכבר 3 ימים לא עונים בסניף. התקשרתי בשעות שונות. היום בבוקר התקשרתי שוב. הרימו את השפופרת וישר ניתקו. ניסיתי להתקשר לסניף אחר בירושלים. גם אין מענה.
|
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|