פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טלוויזיה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי לפני כשלושה חודשים טלוויזיה של חברת LG ברשת מחסני חשמל בכפר סבא. כשנכנסתי עם בת זוגתי לסניף פנה אלינו מוכר בשם מיכאל אשר שאל לעזרתנו, הסברנו לו שאנו מחפשים טלווזיה עם חיבור USB על מנת שנוכל לצפות בסרטים, הסברנו לו שזה הדבר החשוב לנו מכל בטלוויזיה, הוא המליץ לנו על הטלוויזיה שרכשנו אמר שהיא עם חיבור של USB שניתן לראות בה סרטים שמורידים. נעשה בטלוויזיה שימוש לאחר כחודש וחצי בשל מעבר דירה. כאשר חיברתי USB על מנת לצפות בסרט נוכחתי לראות כי הטלוויזיה אינה נתמכת בעברית, הכתוביות מופיעות בסינית, דבר אשר לא נאמר לי ע"י מיכאל המוכר בעת הרכישה, המוכר היה חייב לבצע צק ליסט, שכן זה תופעה במכשיר שמחוייבת לצוין על ידו במיוחד שנאמר לו על ידי ועל ידי בת זוגתי מה חשוב לנו בטלוויזיה לפני שרכשנו. לאחר מספר נסיונות לקבלת עזרה ללא מענה העבירו אותי לאייל מנהל המכירות של הסניף ב29.7 הוא אמר כי רק עם הקרטון של הטלוויזיה יוכל להחליף לי אותה בתוספת תשלום לרכישת טלוויזיה אחרת נאמר לו כי את הקרטון זרקתי ברגע שפתחתי את הטלוויזיה אמר כי לא יכול לעשות דבר, הופנתי לשירות לקוחות אשר גם הם הפנו אותי רק לסניף ללא פתרון, העבירו אותי למנהלת המרכז של הסניף לימור, אשר בחרה להתעלם מהמקרה, חזרה אלי רק לאחר מספר פעמים של טלפונים חוזרים ונשנים, רק לאחר 14 יום הסכימה לדבר איתי ואמרה לי כי אין מה לעשות ואין לה פתרון בשבילי כלקוח. אני רוצה להתלונן דבר ראשון על השירות הגרוע ביותר שקיבלתי במחסני חשמל ובמיוחד מלימור מנהל הסניף שלא ידעה לתת לא שירות ולא פתרון. אני לא מוכן לקבל את זה שמוכר לא עבר על צק ליסט לפני רכישת המוצר דבר שפוגע בכיס האישי שלי בסופו של דבר אני לא מוכן לקבל זאת. אם מוכר של הרשת עשה טעות הלקוח הוא לא זה שצריך לספוג טעות זו.
כספי סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה